Gå til innhold

Nullstilling


Sandersen
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk låne nullstilingsverktøy istad til oil service som lyser konstant, putta på og satt på tenninga å lampene lyste som juletrebelysning, tenkte jaja får vell holde inne knappen og se om skjer noe da, men neida lyste like fint dem. Gjorde det på rektig metode! men hva er så da galt? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk låne nullstilingsverktøy istad til oil service som lyser konstant, putta på og satt på tenninga å lampene lyste som juletrebelysning, tenkte jaja får vell holde inne knappen og se om skjer noe da, men neida lyste like fint dem. Gjorde det på rektig metode! men hva er så da galt? :?

Mest sannsynelig så er SI batteriene i instument panelet ditt ødelagte. Du må kjøpe nye og lodde de inn så vil alt bli normalt igjen. Skjedde det samme på M3en min iløpet av vinteren. Fikk ikke nullstillt service lampene da.. Bytte batterier og alt OK igjen..

Jeg kjøpte batterier på Class Olhson. Kostet 50kr stk hvis ikke jeg husker feil.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, åssen type batterier er dette? SI batterier heter dem det?

Du kan lese hvordan det gjøres her: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=56

Er AA batterier på 1.5V.

Jeg kjøpte Oppladbare NI-MH 1500mAh med loddelisser på.

Kan være lurt å skur ifrahverandre instumentet før du kjøper batteriene. Finnes to størrelser det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...