Ingebrigtsen Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Hjelp Noen datagenier som kan hjelpe meg litt Når jeg går inn på www.schmiedmann.no så kommer jeg helt inn der man kan klikke på di forskjellige delene, i dette tilfelle e34 deler. Da jeg trykker på en av delene kommer dette opp.. Server Error in '/' Application. -------------------------------------------------------------------------------- Object reference not set to an instance of an object. Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. Source Error: An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. Stack Trace: [NullReferenceException] Schmiedmann.DisplayProductsNew.ShowProducts() Schmiedmann.DisplayProductsNew.Page_Load(Object sender, EventArgs e) System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +67 System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +35 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +750 Dette skjer kun når jeg bruker min data, bruker jeg hvem som helst annen kommer jeg rett inn
Stonescream Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 er nok feil på sida de har. Hele katalogen deres er jo et eneste stort rot og jeg klarte aldri å bestille noe der på rette måten. Tok et "skjermskudd" og sendte i epost jeg som funka som bestilling. Det hadde ikke skada om de hadde betalt noen 50 000 for å lage ei bra nettside som også finker i min nettleser. ( Opera ) *håpløst uproffesjonelt* Kanskje en sletting av cookies, history og en evt oppgradering av nettleseren kan hjelpe?
Ingebrigtsen Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 Oki, men hvorfor funker det perfekt fra to andre datar jeg bruker og ikke min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå