E.Wenaas Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Siste e30 cabene kom i 93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canuz Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 Kjempe fin cab du har. Baklampene er vel som mange sier ikke av de fineste (skal vel ikke si noe egentlig for har slike på banebilen min, men de satt der når jeg handlet.. ) Foruten det så kunne kanskje 17" pyntet opp enda mer. Flotters bil. btw, (og veldig pirk) er bildene tatt med w800i så er det vel strengt tatt kun 2megapixles.. hehehe.. Whatever. k800i mente jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Kjempe fin cab du har. Baklampene er vel som mange sier ikke av de fineste (skal vel ikke si noe egentlig for har slike på banebilen min, men de satt der når jeg handlet.. ) Foruten det så kunne kanskje 17" pyntet opp enda mer. Flotters bil. btw, (og veldig pirk) er bildene tatt med w800i så er det vel strengt tatt kun 2megapixles.. hehehe.. Whatever. k800i mente jeg;) Ja det ble noe annet.. Men da er det 3,2megapixels.. hehehe... Samme telefon som jeg har nå det. Knall kamera ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå