Gå til innhold

skulle hatt ett helt ok annlegg i en e-39.


Anbefalte innlegg

Har da funnet ut at originalannlegget i bimmern ikke er helt sånn som jeg vil ha det!

Har en Pioneer spiller,denne; http://www.pioneer.no/no/products/25/12 ... index.html

Hva burde jeg gjøre for å få litt mere lyd i bilen?Holder med en basser og en liten forsterker?Eller bytte ut bakhøytallerene og?Frontsett og?

Har tenkt til å bruke ca 5-6 lapper når tiden kommer til det.

Holder det til noe kvalitet i det hele tatt?Eller er det en feit forsterker eller basser?Har zero peil på annlegg,priser,hva som er ditt og hva som er datt!!

Fint om noen hadde hatt noen bilder av f.eks basskasse i bagasjerom på en e-39 sedan!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare lagt inn en kasse med 2 stk 10" cv elementer! går akkurat mellom veggene bak seteryggen! på den står det en audiobahn forsterker og pumper ca 400wrms

målte 115db med orginale nokia høytalere og en svakere forsterker på kassa! skulle holde for de fleste det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da funnet ut at originalannlegget i bimmern ikke er helt sånn som jeg vil ha det!

Har en Pioneer spiller,denne; http://www.pioneer.no/no/products/25/12 ... index.html

Hva burde jeg gjøre for å få litt mere lyd i bilen?Holder med en basser og en liten forsterker?Eller bytte ut bakhøytallerene og?Frontsett og?

Har tenkt til å bruke ca 5-6 lapper når tiden kommer til det.

Holder det til noe kvalitet i det hele tatt?Eller er det en feit forsterker eller basser?Har zero peil på annlegg,priser,hva som er ditt og hva som er datt!!

Fint om noen hadde hatt noen bilder av f.eks basskasse i bagasjerom på en e-39 sedan!!!

Stikk en tur innom, så skal vi finne noe til deg. Har gjort flere lignende oppgraderinger før.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...