Ingebrigtsen Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Ifølge boka mi i materealteknologi så er det som oftest en ALSi- legering som blir brukt i støpte aluminiumsprodukter.. bl.annet undervannshuset til båt.. og den egner seg godt til sveising
Eika Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 da får jeg spørre naboen om og låne apparater og litt alu tråd av han og skrive en regning med mitt kontonr maaaange timer med sliping og klargjøring
Analex Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Uff slikt er surt, ekstra kjipt når kompiser\familie ødelegger ting for da kan man liksom ikke klikke apeshit.
B.E.E. Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Du skal hedre din far og din mor, så det går deg godt og du får leve lenge i landet...
336mik Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Hvis det har stort magnesium innhold blir det problematisk å sveise det.Da brenner hele drite opp.Går ann å prøve å slipe litt på det i et mørkt rom.Blir gnista blå,så tror jeg du bare kan glemme det.
Andreas1 Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 en idiot av en pappa som trur han er verdens mester i alt men tydelig bare verdensmester i å ødelegge"jeg skal sveise det sammen igjen" helvettes kødden kan jo faen ikke sveise engang så hadde vel blitt til atte jeg måtte sveisa det Ha-ha Dette er så bra!!! Skulle vært flue på veggen når du og faren din skrur Han mener det sikkert godt .
Riefarn Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Tenk hvor masse penger det har kostet faren din å ha deg opp gjennom tida...
Eika Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 en idiot av en pappa som trur han er verdens mester i alt men tydelig bare verdensmester i å ødelegge"jeg skal sveise det sammen igjen" helvettes kødden kan jo faen ikke sveise engang så hadde vel blitt til atte jeg måtte sveisa det Ha-ha Dette er så bra!!! Skulle vært flue på veggen når du og faren din skrur Han mener det sikkert godt . det trur jeg de fleste ville vært... jeg vil i allefall se en film fra det.. hæhæ jeg som sto og kjefta og smelte, pappa som bare sto der forvirra og unnskyldte seg og mamma som kom løpanes i 200km og kjefta som en gud på meg siden jeg kjefta på pappa og jeg som kjefta på hu siden hu kjefta på meg siden jeg kjefta på pappa siden han ødla undervannshuset mitt... faen å kaotisk.. hahahah.. men det årner seg til slutt
Sandersen Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 I helvete, åssen galehus er dettte ? , neida kjipt det der når familie og bekjente ødelegger ting. Kompiss av meg tokk bunnpanna mi en gang hørte bare den skrape lyden idet han kjørte over en stor stein, så bare lappane flakse ut vindu. Men jeg anmeldte han ikke fordet!!
Mr_Sunde Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Hva med å bruke sånn aluminiumslodd som de selger på Gasolin?
2RE_Racing Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Jeg har sveist en del undervannshus. Bruker bare elektroder som er beregnet for støpealuminium.
336mik Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Hva med å bruke sånn aluminiumslodd som de selger på Gasolin? Hvis dette holder det det lover,så er det jo helt genialt.
Mr_Sunde Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Hva med å bruke sånn aluminiumslodd som de selger på Gasolin? Hvis dette holder det det lover,så er det jo helt genialt. Jeg har lurt litt på å bare bestille dette for å teste, men er det noen her som har prøvd dette sånn at en kan bekrefte/avkrefte om dette funker?
rottert Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Det der er jo absolutt ikke noe problem å sveise da. Tar 15 min max. Bare få noen til å sveise svart og hvorfor er du så sint på din far? Han var jo bare uheldig og snill som gadd å prøve å hjelpe deg! Ungdom nå til dags altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå