Gå til innhold

Sentrallås E36


mbrothe
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har problemer med sentrallåsen på min E36. (er nok ikke alene om det men). jaja. Problemet blir stadig verre.

Det hele startet med at pasasjerdøra forran funka bare av og til. Så slutta den å fungere helt. (må låse manuellt). Greit nok, bestillte låsemotor fra koed med plan om å montere den i nermeste framtid. Men jeg blir stadig mer redd for at det ikke er det eneste problemet. Når jeg låste opp bilen i går låste den seg igjen med en gang, igjen og igjen. Er det noen slags hjerne på sentrallåsen? evt. hvor sitter den, og kan det være den som plundrer til hverdagen min? Hva må jeg skifte for å slippe problemet? alle låsmotorene? Bakluka oppfører seg også rart nå..

fortvilet :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...høres ikke helt bra ut. Men det at den løser seg igjend med en gang du har låst opp tror jeg ikke du er alene om. Er vell en standar feil tror jeg. Hørt om flere som har opplevd det, inkl meg selv. Men de andre problemene du beskriver kan vell tude på at det er noe mer som ikke er på stell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... det at den løser seg igjend med en gang du har låst opp tror jeg ikke du er alene om. Er vell en standar feil tror jeg. Hørt om flere som har opplevd det, inkl meg selv.

Vet om flere selv også, men det løser ikke problemet.. Hva gjør jeg med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et kabelbrudd eller overlednind/kortslutning noe sted da? Vet det er vanskelig og feilsøke på dette, men bakluken til flere jeg vet om har åpnet seg i tide og utide og da har det vært slitasje/brudd som har ført til kortslutning og dermed litt ymse åpninger av dører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet. alle dører fungerer, men hender jeg må låse opp 2 ganger, og andre ganger låse 2 ganger fordi den flyr opp/igjen etter første vri.

På e34 er det gjerne brudd i ledningene til koffertlokket som er årsaken. De sitter på bøylen til hengselet, det er fort gjort å vikle av teipen og se etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et lite problem med min sentrallås,

Bilen låser seg opp etter første lås men går i lås andre gangen. samme hvor lang tid det er mellom første og andre lås. hvis det koster for mye å fikse dette så gidder jeg ikke å gjøre noe med det da det ikke er noe stor plage for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...