Gå til innhold

318TDS 97Modell, kjøp eller ikke kjøp???

jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og frua har en slik 318tds 97mod og er forholdsvis fornøyd med den. Den har da ikke gått mer enn 180k, men dog. Den kan være litt tungstartet ved varm/halvvarm motor. Det er det eneste jeg kan sette fingeren på tror jeg.

Og det er absolutt ingen racer da, men det er du sikkert heller ikke på utkikk etter. Den vi har er chippet, så den går greit. Men ikke noe voldsomt. Den kan være litt vanskelig å ta igang med på glatt føre (da såklart spesielt oppoverbakke). Må gasse endel for å få den fremover og den har da litt lett for å begynne å spinne.

Jeg kunne nok ha gitt 50000 for den bilen du linker til, og by 40-45000 og du får den for det, vil jeg påstå er ett godt kjøpe da. Uansett om det kan komme på noe reperasjoner.

Og han hadde gjort seg i flid med motorvasket.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sedan-bilen virket ålreit, hadde en slik selv i to og et halvt år (kjørte 100000km med den), gikk som en klokke hele tiden på tross av slitt kam. Ga den regelmessige oljeskift og passet på vannet. Det jeg byttet på den var caliper bak da den hang på, et hjullager bak, to stk. bærekuler og begge støttestag etter senking, er sannsynligvis en av de beste bilene jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...