NyborgRacing Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 hei å hå, til alle som vil prøve photoshop så tenkte jeg skulle legge ut denne linken, har for du forklart alt du vil punkt for punkt,, engelsk men programmet er engelsk også så det skulle jo funke hehe=) http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm ps: bilen var drit rå med de gul/gull felgene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 syns det ble lekkert jeg..meget stilig..passet bedre på e46`en enn på min e30 Takk for låne av bildet av felgene dine Ka de felgan hete? Må væl sjekke ut om dem finnes til biln min helt iorden det felgene heter oz f1.sluttet og lage dem 2 år tilbake.sjekket nye katalogen og der finnes det ikke noen andre felger til min bil med 10" breie felger bak.jeg bare liker oz felger veldig godt,kvaliteten er det heller ikke noe og si på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 du har ikke vurdert å ta av den vingen ? men syns det var finere med de felgene du hadde på fra før jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Litt dårligt men, men..er absolutt ingen ekspert Syntest du klarer deg bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet November 16, 2006 Forfatter Share Skrevet November 16, 2006 du har ikke vurdert å ta av den vingen ? men syns det var finere med de felgene du hadde på fra før jeg! Kunne ikke falt meg inn og ta av den vingen. Heile bilen handle om og være litt annerledes:) Og de felgene passer ikke til mitt formål til sommeren.De veier altfor mye, og bygger så mye ut at det ser bedre ut enn det fungerer. Biln står nå avskiltet for vinteren, og nedplukkingen av bilen har akkurat startet. Skal inn med mere motor, så den blir brukende på bane. Og da er jeg ikke tjent med tunge felger. Roterende masse=effektap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå