pocket Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Som sikkert noen fikk med seg har "torebmw" startet med salg av Xenon kit. I dag kom mitt i posten og resultatet ble slik: Merke: TO P TO Type: H1 6000K Levrandør: www.xenon-trading.no Borret så hull i dekslene over lyktene, slik at ledningene til pærene kunne komme igjennom slik: Så måtte jeg slipe litt på pæreholderene for å få inn xenon pærene. Kun minimat med sliping som skulle til. Deretter var det bare å koble sammen balaster og alle kontakter. Dette var lagt opp slik at man ikke kunne koble feil, og var en meget enkel jobb. Stippset så fast balastene med de medfølgende stipsene. Så over til resultatet: Før: Lysbildet med vanlig pærer: Montert en side: Ferdig! Lysbildet med Xenon: Ble veldig fornøyd med resultatet! Utrolig mye bedre å kjøre med xenon enn med vanlig lys Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Natt og dag hvis det sier deg noe? Bra lys nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Det blir nesten en helt annen verden med Xenon men du må selvsagt ha på fjerrnlysene også som jeg har! Trist å dimme opp langlysene når det sitter vanlige halogen pærer i der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 Det blir nesten en helt annen verden med Xenon men du må selvsagt ha på fjerrnlysene også som jeg har! Trist å dimme opp langlysene når det sitter vanlige halogen pærer i der.. Hehe, det var det første jeg la merke til. Det ekkle gule lyset fjernlyset gir i forhold. Tror jeg har 100w pærer i fjernlyset, så det hjelper jo litt, men er jo fortsatt ekkelt og gult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Dette er 6000K eller? Rart at du måtte slipe for å tilpasse de, på mine var det tut og kjør. Men nå har sikkert jeg fra annen leverandør/merke da. Nice med xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 Type: H1 6000K 6000K ja Måtte jo ha det samme som du har/hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Utrolig stor lysforskjell det gir Hva koster et slikt ettermonteringskit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 1799,- hos www.xenon-trading.no Kom på 1873,- inkl. frakt Verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 jeg kjøpte også av samme leverandør, men mitt passet ikke i med vind med hjemlengsel.... MEN selger var meget hyggelig og hjelpsom. han skulle ringe de ander som hadde kjøpt til e-46. Vi skulle få nytt sett som skulle passe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 1799,- hos www.xenon-trading.no Kom på 1873,- inkl. frakt Verdt pengene Dette var vel et åpnings tilbud på kun 30 sett så prisen er vel noe høyere normalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 jeg kjøpte også av samme leverandør, men mitt passet ikke i med vind med hjemlengsel....MEN selger var meget hyggelig og hjelpsom. han skulle ringe de ander som hadde kjøpt til e-46. Vi skulle få nytt sett som skulle passe.... vi beklager dette med dem som har bmw e46.disse bilene har noen spesielle pæholdere .dem har orginalt h7 pære men det er en finurlig holder til og holde på plass pæra så man må til med et spesielt sett til disse. og vi sender nye sett som er til disse bilene veldig snart:) mvh tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 6000k ser definitivt best ut når det kommer til xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Det er vel ikke lov å kjøre med Xenon lys uten at der er motorisert justering på høyde med lasteføler. Det går ikke gjennom en evt kontroll hos tilsynet. Det er for jævlig å møte biler med lysa justert i hytt og pine. Og bedre blir det ikke når det i tillegg skal være Xenon montert av menigmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Utrolig stor lysforskjell det gir Hva koster et slikt ettermonteringskit? Du/dere kan få handle sett her fra meg/bimmers.no nå, til ålright pris. Har noen allerede, og TNT kommer med flere i morgen. Både jeg og flere andre her på forumet har kjørt med disse en stund nå. Ingenting som har røket enda såvidt jeg er informert om så langt. Har selv hatt mine siden august. Dette er kvalitetssett som i H1/H7 koster 2298,- hos Dybvik. Foreløpig pris er 1850,- inkl. frakt ved forhåndsbetaling, evt. 1799,- om dere henter hos meg (Horten/Tønsbergområdet). Har også H4-sett som går et par hundrelapper høyere i pris. Alle settene er i 6000K, rett og slett fordi jeg ikke gidder å ha liggende så mange forskjellige temperaturer når 6000K er den eneste riktige. Forsendelser kan selvfølgelig kombineres med skiltplater, klistremerker og lignende.. Dette er en fin måte å støtte opp om sidene på, samtidig som dere får noe utav det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå