pocket Skrevet November 16, 2006 Forfatter Share Skrevet November 16, 2006 6000k osv. angir fargen på lyset. 6000 er feks blåere enn 4300. Sitter vel ca 4200 - 4300 orginalt på BMW. Finner mer om det i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32939 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwproffen Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Dette er kvalitetssett som i H1/H7 koster 2298,- hos Dybvik. Samme settene som Dybvik selger?. For å være helt ærlig så har jeg hørt utrolig mye dårligt om disse settene, jsm som de heter, er blant de billigste settene man kan få tak i fra Kina, har blant annet snakket med en produsent som selv sa at de hadde fått utrolig mangen klager på dem, å dermed solgte lite av dem nå. Jeg ville hvertfall ikke ha anbefalt disse til noen. Jeg var akkurat innpå xenon-trading.no og bestilte meg ett sett . Gleder meg noe enormt!. Håper da at kvaliteten på disse er bra, ballastene og pærene så hvertfall veldig bra ut, kvalitets messigt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Samme settene som Dybvik selger?. For å være helt ærlig så har jeg hørt utrolig mye dårligt om disse settene, jsm som de heter, er blant de billigste settene man kan få tak i fra Kina, har blant annet snakket med en produsent som selv sa at de hadde fått utrolig mangen klager på dem, å dermed solgte lite av dem nå. Les skikkelig før du uttaler deg.. Samme settene som Dybvik selger til 2298,- skrev jeg, og det er IKKE JSM. Han har Kingwood også, og det er de jeg har. Har hatt fem sett "på prøve" siden august, og hatt det ene montert i 535en min siden da, helt fullstendig problemfritt, og har ikke hørt noe som helst negativt fra de andre som har kjørt med disse heller. Kan anbefale de jeg har på det sterkeste. Det er selvfølgelig også fabrikksgaranti på de. Når det gjelder JSM så har jeg også hørt at en del ballaster har røket, men det kan være tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwproffen Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Er nok ikke tilfeldig når selve produsenten sier at kvaliteten ikke er på topp, når det gjelder JSM!. Trodde det var JSM de solgte til 2298 jeg, så beklager det!. Men nå har ikke jeg prøvd dem, har endel kompiser som har kjøpt sett hos dybvik til 2298,- og de er ikke akkurat fornøyde kan man si!. Når jeg får dette "Topto" settet, så skal jeg ta turen bort til den ene kompisen min, så skal vi se hva som hovedsaklig er forskjellen. Dette Topto settet er hvertfall TUV/E14/E3 og CE godkjent. Så det er jo bra, skjeldent Xenon sett er TUV godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwproffen Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Er nok ikke tilfeldig når selve produsenten sier at kvaliteten ikke er på topp, når det gjelder JSM!. Trodde det var JSM de solgte til 2298 jeg, så beklager det!. Men nå har ikke jeg prøvd dem, har endel kompiser som har kjøpt sett hos dybvik til 2298,- og de er ikke akkurat fornøyde kan man si!. Når jeg får dette "Topto" settet, så skal jeg ta turen bort til den ene kompisen min, så skal vi se hva som hovedsaklig er forskjellen. Dette Topto settet er hvertfall TUV/E14/E3 og CE godkjent. Så det er jo bra, skjeldent Xenon sett er TUV godkjent. Med tanke på prisen vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Får håpe du får med TÜV-papirene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwproffen Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Får håpe du får med TÜV-papirene da. Om der er TUV merket fra produsent så holder igrunnen det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 Får håpe du får med TÜV-papirene da. Hehe, de kan man nok se langt etter EDIT: Var faktisk ikke klar over dette, men er vist ikke noe problem å skaffe TÜV papirer på disse topto settene. Er bare å kontakte selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Jeg har kjørt med dette Kingwood settet i litt over ett år. Har bare gode erfaringer, og kan anbefalle det på det sterkeste . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Jeg har kjørt med dette Kingwood settet i litt over ett år. Har bare gode erfaringer, og kan anbefalle det på det sterkeste . Og det er altså det samme som selges her inne for 1850,- inkl. frakt for øyeblikket: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=webshop (3500,- for 2 sett inkl. frakt, 1850,- for det første, 1650,- for det andre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå