Arnefles Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Vet dette høres helt vilt og noe merkelig ut... Gjelder 2*12/15" i seterygg med en plate som er bygd litt ut av seteryggen og åpen midtarmlene inn mot cupe. Trenger INGEN "gode råd" med erfaringer med forskjellige str.elementer,disse erfaringene har jeg selv... -Og ja,jeg vet 10" er raskere osv...-he he! Husk,vil bare vite fra dere som har prøvd all form for friluft i E36 sedan SELV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 Er vel ikke rart folk ikke har prøvd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 hehe.. Har du prøvd og det var så dårlig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Jeg har prøvd... med en liten 10" montert i skiposehullet i en plate skrudd fast i seteryggen. Det ble for det meste bare skranglelyder fra hattehylla og ikke mye trykk... Orket ikke mer en et par dager før jeg satte igang og bygge kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Har faktisk hatt 2.stk pioneer 12" i en eldre BMW og det fungerte faktisk bra da. Nå har jeg sikkert andre krav en da,men bagasjen på BMW er ganske tett og det kunne nok fungere ok-hvis jeg finner de riktige elementene. Lyst til å prøve,pga vekt og plassbesparelse. Noen som vet antall liter på bagasjerom sedan E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Frittstående suber spiller ikke serlig bra, om du ikke har ett veldig lite bagarsjerom dah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå