325ixturbo Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 har montert 380cc dyser nå og skullle fyre bilen(med turbo) strammet lmm litt og litt men bilen druknet i bensin satte grunntrykk på btr på 2bar og strammet maks men ville ikke starte så skulle jeg stramme litt til. men da spratt liksom fjæra tilbake el nå. så nå virker det som om den ikke går ann å stramme mer? vil den ikke starte med org lmm el har jeg gjort noe annet feil ? kom med tips og forslag. grunnen til at jeg gjør dette er at jeg må få fyra bilen med 380cc dyser og lmm før jeg monterer mapsensor og smt6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 du burde hatt 535lmm og prøv grund trykk på 1.5 bar på tomgang.har du senket kompen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 ja skulle vel hatt 535 lmm men skal inn med mapsensor bare den starter. komp senket fra 9.7-1 til 8.8-1. men tror du er skjedd nå skade på fjæra el bare spratt den tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet November 16, 2006 Forfatter Share Skrevet November 16, 2006 byttet pluggene i dag da di var sure. starta litt. men druknet fort igjen. må vel ha 535 da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå