Gå til innhold

Varsellys går ikke bort etter bytte av bremseklosser

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare å kjør et stykke så kommer de bort.. Fikk det samme jeg og. Ringte verkstedet å spurte om de bytta slitajsevarslere, og det hadde de. Så det er bare bilen som må finne ut av det selv rett og slett.

Skrevet

Etter at du har byttet så må du skru på tenningen, ikke start motoren, la den stå med tenningen på i ett minutts tid, da går den bort av seg selv. hvis det er e46? er ikke sikker på om du må ta det inn å ut igjen siden du starta bilen med en gang.

Jeg bytter indikatorene også, koster 300,- mener jeg å huske hos bmw forhandler.

Skrevet

har også samme problem på min e34, byttet klosene å indikatorene men får enda opp varsel på bremsebelegg! har prøvd alt for å få det bort, men hvordan???

Skrevet
har også samme problem på min e34, byttet klosene å indikatorene men får enda opp varsel på bremsebelegg! har prøvd alt for å få det bort, men hvordan???

Er ikke sikker på hvordan det er med e34, men om man bytter på e46 så må man skru på tenningen (Ikke skru på motoren) å la tenningen stå på i 1 minutt ca. så går den bort..

Skrevet

har du sjekket indikatorene en gang til ,er de riktig plugget i så skal det ikke lyse,Rens øvre pluggen med litt w40 eller lign og prøv igjen.

Skrevet
Har byttet bremseklosser, men varsellampen i instrumentpanelet lyser fremedeles. Må jeg ha nullstillingsverktøy for å få dette bort?

Ble byttet klosser på min e36 og jeg har samme problem. Kan det være noe med sensorene?

Skrevet

Etter at jeg bytta bremseklosser,så kobla jeg fra batteriet og når jeg koblet på igjen var lampa slukket..

Det var på en e46.

Skrevet

Klipp av heile driten. Like greit. Så sleppe du å bli nervøs av noko du eigentleg ikkje trenge å bry deg om vist du teke jevnleg service og følger litt med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...