Bmwturbo Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 Lyktene blir skrudd av på søndag, så di blir ikke sendt før på Mandag!!!
Peer Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 1300,- regner med at de er i grei stand, uten sprekker og unormal slitasje. Regner ikke med at de er nye, men ikke slik at bilen ser ut som en haug med de på? Du har ikke noen close up bilder da?
Bmwturbo Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 1300,- regner med at de er i grei stand, uten sprekker og unormal slitasje. Regner ikke med at de er nye, men ikke slik at bilen ser ut som en haug med de på?Du har ikke noen close up bilder da? Budet er notert, jeg tar av lyktene i dag så da kan jeg vaske di og ta sjikkelige bilder av di og sende til dg!!
bmw 323i Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 skal ikke bare bytte de i en turbo da???trenger nytt lager....
TOREBMW Skrevet November 21, 2006 Skrevet November 21, 2006 han er litt opptatt denne uka siden han lakkerer og monterer sammen bilen sin.+datamskinen hans har brutt sammen .men han svarer så fort han er online igjen
Bmwturbo Skrevet November 21, 2006 Forfatter Skrevet November 21, 2006 eg e nesten oppe å går ijen på pc delen jallefall!! men nå e d rett før eg dette ut!! har nå fått bud på 1500,-
Bmwturbo Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 noen så fortsatt e interesserte i lyktene?? eg vil ha di vekk!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå