BMWGUDEN Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 noen som vett ei forklaring av hvordan man gjør dette? og hvor man skal slipe/bore eller va man nå gjør takker på forhånd for svar håper det er noen som kan hjelpe meg me dette
propan Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Ikke gjør det-du vil mest sannsynlig gjøre vondt verre. Det du kan gjøre er å polere eksos kanalene glatte og få vekk alle støpekanter så lufta får minst mulig motstand. Du kan slipe vekk alle støpekanter etc på innsug også men ikke poler-da vil bensin dråpe seg. Da får du bedre fløde og billige hk.
oddis Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Prøv deg ihvertfall på en gammel og ubruklig topp først. Her er litt lesestoff: http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm http://www.centroidcnc.com/cylinder_head_cnc.htm
dunderdo Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Prøv deg ihvertfall på en gammel og ubruklig topp først.Her er litt lesestoff: http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm http://www.centroidcnc.com/cylinder_head_cnc.htm Rå den maskina da. Se video her http://www.centroidcnc.com/cncvideo/vid ... ylhead.htm
Muren Motorsport Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Ikke gjør det-du vil mest sannsynlig gjøre vondt verre.Det du kan gjøre er å polere eksos kanalene glatte og få vekk alle støpekanter så lufta får minst mulig motstand. Du kan slipe vekk alle støpekanter etc på innsug også men ikke poler-da vil bensin dråpe seg. Da får du bedre fløde og billige hk. legge vekt på å KUN polere eksos! ikke ta vekk gods! går greit å "kvesse" litt ventilstyringa viss den stikker nedi eksosporten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå