Anderslien Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Jeg har airbag ratt i min nå, men jeg syntes det er litt stort. Så har jeg funnet en som selger et nyere airbag ratt fra E36, så jeg lurte på om det passet i min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535-91 Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Jeg fikk dette til å passe, kablene er forskjellig, gjenstår å få fløyta til å fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 16, 2006 Forfatter Share Skrevet November 16, 2006 Åja... Dette er litt annerledes. Et original ratt fra en 95 modell e36. Ser sånn ut: http://img80.imageshack.us/img80/3739/e ... n102hu.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Det må da vel være noen på forumet her som har kjøpt et airbag ratt fra E36 og satt det på E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hva hvis du hadde prøvd å få tak i et ratt fra en E34 95-modell? Mener det er veldig likt det du har bilde av der.. Tror også at det rattet ble brukt i E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535-91 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Gikk vistnok ett skille ca.8/90 på e34, så sannsynligvis går det å få det til å passe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Hva hvis du hadde prøvd å få tak i et ratt fra en E34 95-modell? Mener det er veldig likt det du har bilde av der.. Tror også at det rattet ble brukt i E39.. Ja, de er like, men problemet er at det er vanskelig å få tak i, og hvis e36 rattet er likt, så kjøper jeg det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hva hvis du hadde prøvd å få tak i et ratt fra en E34 95-modell? Mener det er veldig likt det du har bilde av der.. Tror også at det rattet ble brukt i E39.. Ja, de er like, men problemet er at det er vanskelig å få tak i, og hvis e36 rattet er likt, så kjøper jeg det... Jeg har dette rattet i min E39 i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå