Rstockmann Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Ta kontakt for meir info. Mvh René Stockmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 legger ut linken til annonsen med alle bildene din på: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 gamlebilen til maze? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 Toro: Takk! fant ikkje heilt ut korleis eg gjor det. Gamlebilen til mAZE ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Hey hey, se her du.. Go bilen min.. Kanskje jeg skal kjøpe igjen denne å ha istedenfor Skoda'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 mAZE: hehe, kanskje det;) Kan ordne eit bra tilbud siden du har hatt den før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 mAZE:hehe, kanskje det;) Kan ordne eit bra tilbud siden du har hatt den før.. Det er bra.. Men da må du ta Skoda'n i innbytte tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 snakk om strøken E39 da Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andas Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 solgt for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Den gikk for 170000,- . Gode gamle bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Nydelig bil da der....kor havna an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Tror den gikk til Stord, altså ikke så langt unna.. .. Men, husker ikke i farten. Jeg har hørt det, men Rstockmann kan sikkert svaret på det. Og ja, knall bil. Synd den har gått såpass langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Den blei på øyo med andre ord....Ja an den har gått eit stykke ser det ut til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2006 Bilen blei på øyo ja.. Trur han som kjøpte den er fornøyd på tross av km-standen.. Eg er vertfall fornøyd med min nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 hvor mye er denne senket? vilken type senkesett? behagelig og kjøre med enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg