Gå til innhold

Bmw 325i e30


Mr.Dreng
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

husk på når du bruker varme på fjærene så ville du miste du spennet i fjærene. å da blir fjærene ikke minde men dem blir mykere å da blir bilen lavere for at dem har mistet spennet i fjærene. samtidig ville bilen ikke lik stiv som dem var i fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, takk for svar, men hvis den ikke holder seg like stiv så blir nok ikke d aktuelt..

er d noen som har en annen måte jeg kan senke den 20 mm ekstra bak, har lissom 75/50, vil ha den noe lavere bak oxo.

etter jeg har svar på dette skal jeg ikke ha mer OT her. hehe, sorry maset, men er lei av høy/ekkel/kjip bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan for eksempel kapp fjæren med en vending. nederste vendingen. vist du kryp under bilen mens den står på bakken så kan du mål 20mm på fjæren også kan du kapp der du har målt 20mm. men husk at bilen må stå på fjærene for at det skal gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla. drit i den varminga og kappinga. koster jo under 1000lappen for 4nye senkefjære med papir. da har du masse spenn i stålet og hjula ligger på bakken når du trenger det..

kommer til å bli dyrere skifte ut masse anet pga slitasjen øke betraktelig på dempere\foringer osv.

Sry OT.

E30 er bare kongen på haugen, mange nye fine men ingenting slår en strøken gammel klassiker :lol:

ps, helt enig med felgene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...