borte Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Radiatoren min er like tett som ei sil, så trenger derfor ny radiator! Så dersom du har en radiator liggende, ikke nøl med å få ta kontakt! Kan muligens kjøpe radiator som kommer fra 2.7, 3.0 eller 3.5, så lenge volumet er cirka det samme! Trenger også ekspansjonsbeholderen dersom den ikke sitter fast i radiatoren!
gunnargt96 Posted November 18, 2006 Posted November 18, 2006 har en radiator til en 3,5 med alt hva vil du gi, meget god stand ring meg gjerne på 48291920 så blir vi enige.
borte Posted November 18, 2006 Author Posted November 18, 2006 Ok, kan jeg få litt mer info om hvilken bil den kommer fra? Har den stått på en bil med aircondition, automatgear, etc? Er ekspansjonsbeholderen montert ved siden av radiatoren, eller er den i en egen beholder for seg selv? Hvor mange liter går det i radiatoren? Kan du ta målene på den? (lengde, bredde,høyde, tykkelse) Er det termostat i radiatoren, slik at jeg kan montere en elektrisk vifte? Nå ble det mange spørsmål, men håper du kan svare meg på de Hadde vært kjekt om du kunne sende meg bilder!
gunnargt96 Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 skal se hva jeg finner ut av spørsmålene dine i dag.
borte Posted November 19, 2006 Author Posted November 19, 2006 høres bra ut, for jeg har egentlig litt hastverk! hehe..
gunnargt96 Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 har ikke fått målene enda men den har stått i en automatgiret bil med oljeavkjøler på siden av ekspasjonstanken er seperert fra radiatoren den har stått i en 735 i 89 mod
borte Posted November 20, 2006 Author Posted November 20, 2006 ok.. venter på målene og et bilde eller to,så skal jeg sjekke om jeg kan bruke den ..har ikke fått noen prisantydning ennå..?
Recommended Posts