VillKapping Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Det har da gått en pære på høyre side hos meg, koster jo nesten ingenting de pærene.. Noen som har noen tips eller noe man skal passe på når man skifter xenon pære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 kjøp hos dybvik.. der får du vel 2stk pærer for 1000 spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 2 stk for 1000 kr!? Er det mulig a? Koster jo 1200 u/mva på BMW for ei pære og 1230 kr med moms på Mekonomen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YMK Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Et tips kan være å bytte begge samtidig, da får du likt lys på begge sider. Kan skille på fargen på den nye pæra. Kjøper mine pærer på Wurth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 Ok! Det ble skiftet på den andre siden i mars så jeg tror ikke det skiller så mye da. Skal sjekke Wurth. Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 Da har jeg prøvd å ta ut den gamle. Det var ihvertfall enkelt! Da mangler jeg bare å få svar fra Dybvik da.. Noen som vet om de er kjappe til å svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 Er det noen som har noe peiling på hva slags pære jeg skal ha? Er original xenon på bilen. Får ikke svar av Dybvik eller kommer gjennom på telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Har du Linselykter er det D2S pærer.. har du vanlig reflektor er det D2R... Men sjekk i brukansvisninga på bilen din! Jeg kjøpte 2 pærer til nærlysa mine i April fra dybvik (6000K) og de funker som faen ennå de.. betalte kr 990,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Han svarer på mail han men ikke i helgene! Du trenger D2S pærer i din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 Jeg har sånne lykter: Den pæra ytterst som har gått. Det er vel linselykter det? Da skal jeg vel ha D2S da? Står ikke noe om det i instruksjonsboka. Står bare at lamper skal byttes av fagfolk.. Får da være grenser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Nå snakker jeg om hvordan det er på min E39 med facelift og original xenon.. Ta av kabelen bak pæra.. vri og dra ut.. ta så av gummimuffa som sitter bak lampa.. inni lampa er det en plastring på en måte som holder pæra på plass.. vi den ringen rundt og pæra er ute! Montering: Reverse order Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå