Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvor bor du.... kan ordne bra rustsveis til grei pris... oslo området...

Hei!

vilen type rep utfører du? har en 525 E34 som siden er innikjørt :(

må bytte halve v-kanal, og noe av framkant av bakskjermen. er dette noe du kan ta på deg for en grei pris??? eller vet du om noen som kan d?

Skrevet
Skal ikke bråke så mye om dette, men dette er vel et bmw forum? så nissan har vel ikke så mye her og gjøre vel :wink: hehehe

Han spurte generelt om rustsveising da. Men jeg gidder ikke leke admin :)

Skrevet
Skal ikke bråke så mye om dette, men dette er vel et bmw forum? så nissan har vel ikke så mye her og gjøre vel :wink: hehehe

Han spurte generelt om rustsveising da. Men jeg gidder ikke leke admin :)

d var en kommentar d da :wink: er d bare vi bmw folk som har greie på rustsveising da eller? :wink: hehehe
Skrevet
Du har drømt om et vrak av en Nissan 200SX S13, hvor stolen har ramlet gjennom gulvet, i 4 år? :roll:
hahahahaha... må bare le av dere bmw fanatikere, finnes andre biler også her i verden. bmw er bra bil det, men 200sx er ikke noe dårligere..

var det eneste jeg hadde råd til og bilen er bra den bortsett fra rust

Skrevet
Du har drømt om et vrak av en Nissan 200SX S13, hvor stolen har ramlet gjennom gulvet, i 4 år? :roll:

hahahahaha... må bare le av dere bmw fanatikere, finnes andre biler også her i verden. bmw er bra bil det, men 200sx er ikke noe dårligere..

Det finnes langt være "fanatikere" enn meg her inne - jeg er på ingen måte låst til BMW og vurderer daglig andre merker. Kjøpte jo akkurat ny bil til madammen - endte på en Peugeot.

Allikevel lurer jeg fortsatt på om den bilen der har vært drømmen din i 4 år. Hadde den vært strøken så er det nå en ting..

Skrevet

Det finnes langt være "fanatikere" enn meg her inne - jeg er på ingen måte låst til BMW og vurderer daglig andre merker. Kjøpte jo akkurat ny bil til madammen - endte på en Peugeot.

Allikevel lurer jeg fortsatt på om den bilen der har vært drømmen din i 4 år. Hadde den vært strøken så er det nå en ting..

dette er helt klart drømme bilen min bare jeg får fiksa rusta, må bare prøves!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...