Gå til innhold

Uheldig...

Redlady
 Share

Anbefalte innlegg

Vel... Hvor uheldig går det faktisk ann å bli???

Lånte vekk bilen min til gubben i en ukes tid nå for at han skulle fikse ruten og rett og slett for at han ville låne den. Uhellet begynte på onsdag da han hadde den med seg på jobb. En kollega av han var snill å vasket bilen for ham, men da han skulle parkere rygget han i en annen kollega sin bil. Er ikke så sint pga det, men pga av at han ikke sa noe om at det skjedde. Han gikk bare hjem og dette ble oppdaget av han andre som var blitt rygget i da de skulle gå hjem. Jeg fikk bare en rift i fangeren, mens han andre fikk frontfangeren og grillen ødelagt. Hvorfor kan ikke folk bare fortelle når ting skjer og få det ut av verden og så er alt så mye bedre??!!!

Vel ikke nok med det, men gubben kom hjem fra skolen idag og det første han sier er: Tror du ikke det har skjedd noe med bilen din idag også???

Jo det som har skjedd er at en rute fra andre etasje falt ned på panseret på bilen min... Hva er oddsen for at noe slikt skjer da??? Joda en har åpnet vinduet så langt at det datt av hengslene og havnet selvfølgelig akkurat på min bil... Typisk...

Hvor gale er det da måtte jeg spørre og han forteller meg at det bare var et flik på enden. Så jeg kommer ned i garasjen for å se.... Et flik jah... Panseret var ripet opp og det var bulker og stakkars bmw merket var knust... Men heldigvis mindre skader enn jeg ville trodd når en hører at et helt vindu har havnet på panseret...

Skal legge ut biler, men får ta det i morgen...

At det går ann å være så uheldig spør du bare meg.... Hm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Ikke han som skal betale for noen av skadene, men han har ordet med skademelding og hele pakken... Så det ordner seg nok jah...

Har heller ikke tatt det så tungt, for jeg vet dette kan skje og nå har det skjedd.. Som du sier: Shit happens...

Bare syntes dette er tilfelle en kalles uflaks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er skikkelig kjip. Beklager virkelig.. Mend et eneste jeg tenkte på var, og den bilen skulle være så å si nyvaska :P

*LER*

He he, ja den var nyvasket, men så kom det herlige Bergens været og da er det ikke noen vits lengre... Da blir bilen skitten på et blunk... Men har nå fått av litt salt på bilen, så det er nå det viktigste... Og dessuten er det bare en fordel at bilen er skitten sånn som den er blitt stylet i løpet av de siste dagene.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...