PenguiN- Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Vurderer å kjøpe en av bilene nedenfor da jeg har solgt min Nissan Skyline R33 GTS-T nylig. JA jeg vet den ene er en audi, men se litt objektivt på saken. Hva synes dere om denne? pris/km/utstyr osv. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1300935 eventuellt denne, litt høy KM men nyere, quattro osv... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1281233 Meget strøken og litt billigere enn di andre. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1247340 hva ville du valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 ville klart valgt 7'ern..virker som et strøkent eksemplar..Så J****** mafia ut og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 Er det som er tiltalende med den men, audien er jo bare en 3 år gammel bil, nesten ny sånn sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Det store spm er da:skal dette være en bruksbil til bruk hverdag eller "showbil"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 vel, jeg er jo 21 og ikkee 39 år heller...er såklart for å råne litt rundt i, samtidig som komme meg på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 gjerne kombinert for den saks skyld Nå skal det sies at jeg også leter etter et passende eksemplar av Audi A8 muligens også... da har vi 2 gangster biler og en litt mer ungdommeslig bil! WHATS IT GONNA BE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 syns 208.000km var veldig mye for en 2003 modell. Hadde ikke vurdert den engang trur jeg, men bilen var fin den. Den 7 derimot, den så meget rå ut, riktig nok gått litt den også men det er jo en stor bmw motor så det skulle ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Hadde valgt Audien....fornuftens stemme som rår nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 tror A4'en er det beste valget... nyest motor.... nyest karroseri... meget pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Skikkelig fet 7er, bortsett fra at de har sparkla igjen emblemet på panseret og bakluka?? Er ikke helt sikker på at jeg likte det, og det er da ikke bare-bare å endre på heller. A4en likte jeg ikke. Det er normalt fine biler, men grillen og felgene var grisestygge. Den passer heller ikke øyelokk. Fin innvendig. Pen A8 til en rimelig penge. De er veldig pene innvendig også, med unntak av stripene i setene. Det er skikkelig gammaldags. I tillegg skiller de seg litt lite ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Jeg hadde tatt Bmw`n... Audi har ikke den samme kjørecomforten. Det synes jeg betyr mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Vurderer å kjøpe en av bilene nedenfor da jeg har solgt min Nissan Skyline R33 GTS-T nylig. Du har vel ikke tilfeldigvis solgt den til Tromsø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 virker som fleste partet liker 7`ern, noe jeg er enig i. en flott bil! 2Re_racing : Nei, ikke tromsø, drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dreng Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Ville nok valgt 728 el a4`n! 7ern er nok den bilen Al Capone ville kjørt med visst han levde i dag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Fin 7er, men prisen var høy for en 96 728iA med såpass km. 96 7er står jo snart nedi 120.000,-. A8n hadde jeg ikke kjøpt pga manuell og at den har den gamle 2.8litern. De første A8ene er ikke noe særlig heller. A4n hadde for høy km syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå