Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!!Jeg tenkte jeg skulle slenge ut prosjektet mitt så her kommer det litt lese stoff.

Dette er min første bil jeg kjøpte den da jeg var ca 17 år(22 nå) Det som skjedde da var at jeg pusset den helt opp sveiset rust osv.Masse jobb ca 22 rust hull!!.Jeg pusset også opp stylingen som satt på den(samme som sitter der nå)da det var ganske fillete.Jeg byttet odså like godt farge til terracota pearl color(vinrød)Pulver lakkerte felgene hvite ovs. Motoren var også trimma til ca 200hk,med vass kam luftfilter chip letta sving hjul+litt mer småtteri.Men i sommer som var skjedde det noe tragisk bilen tok fyr mens jeg var ute og kjørte,heldighvis så stoppet jeg utenfor noen som hadde vann slange ute så jeg fikk slukket det før det spredde seg noe mer.Men skadene var ganske store fordi,det var veldig flaks at front ruten holdt.Hadde den knust så hadde ikke jeg lagt ut noen tråd nå :shock:

Fakta om bilen.

Rieger gts styling

17" felger hvite

Nye baklamper

Speil med blinklys

Fjernet alle emblemer og blink lys i skjermene foran

Hvite instrumenter

++++

Motor før brann.

Vass kam

Lett svinghjul

Powertekk luft filter

++

Jeg har demonter motoren og skal dreie ned stempler og skal ha mls pakning og arp bolter.Nye lager i veiv og råder,blokka,toppen skal syre dyppes og lakkes :D Skal satse på fin finish.Jeg skal bygge sammen motoren først også bygge manifolden etterpå.Jeg har sandblåst motor rommet men jeg gidder ikke å lakke før alt er tilpasset helt.

Her er det litt bilder ifra da jeg pusset den opp.Dårlige bilder :cry:

DSC00203.jpgDSC00204.jpgDSC00205.jpgDSC00207.jpgDSC00208.jpgDSC00206.jpgDSC00200.jpg

Sånn ble den tilslutt 8)

P8280011.jpgP8280001.jpgP8280013.jpgP8280006.jpg

Dette er etter den brannt

PIC_0029.jpgPIC_0028.jpgPIC_0030.jpg

Dette er det som er gjort den siste tiden.

Sandblåsing

DSC00117.jpgDSC00119.jpgDSC00125.jpg

Sånn så det ut før blåsinga

DSC00058.jpg

Litt forskjellige bilder

DSC00020.jpgDSC00133.jpgDSC00161.jpgDSC00194.jpgDSC00193.jpgDSC00184.jpgDSC00185.jpg

Mere bilder og info kommer som det går fremover.jeg er lærling så det tar litt tid pga penger :cry: Men det går da fremover fordi.

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

æsj motorbrann:P ikke bra.. vet du hvordan brannen oppstod?men ser ut som et lovende prosjekt.. så sinnsykt strøken ut på det bildet da den var i orden! skal følge med på prosjektet ditt!=)

Skrevet
æsj motorbrann:P ikke bra.. vet du hvordan brannen oppstod?men ser ut som et lovende prosjekt.. så sinnsykt strøken ut på det bildet da den var i orden! skal følge med på prosjektet ditt!=)

Jeg tror det var en bensin slange som sprakk. Det hjalp ikke med vann så det tyder på bensin.Ja den var strøken,Jeg håper dette blir bra

Skrevet
enda ikke ferdig med bilen :) hehe.. Meg=bilforumet :)

Haha nei ikke enda :lol: Har du fått noe spons ell :wink:

om jeg har fått sponsing? har ikke vorre å sjekket enda. men det blir kanskje, skal til noen bedrifter jeg har jobbet på før. regner med att di fikser litt hvertfall. om jeg får 1000,- kr eller om jeg får 50000,- kr så er jeg fornøyd.

Skrevet

ikke noe morro når det begynner brenne i bila :cry:

Jeg blir litt motivert av motivasjonen din, lykke til med prosjekte ditt. var en meget fin E30 du hadde der :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...