Per Christian Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Hallo!!Jeg tenkte jeg skulle slenge ut prosjektet mitt så her kommer det litt lese stoff. Dette er min første bil jeg kjøpte den da jeg var ca 17 år(22 nå) Det som skjedde da var at jeg pusset den helt opp sveiset rust osv.Masse jobb ca 22 rust hull!!.Jeg pusset også opp stylingen som satt på den(samme som sitter der nå)da det var ganske fillete.Jeg byttet odså like godt farge til terracota pearl color(vinrød)Pulver lakkerte felgene hvite ovs. Motoren var også trimma til ca 200hk,med vass kam luftfilter chip letta sving hjul+litt mer småtteri.Men i sommer som var skjedde det noe tragisk bilen tok fyr mens jeg var ute og kjørte,heldighvis så stoppet jeg utenfor noen som hadde vann slange ute så jeg fikk slukket det før det spredde seg noe mer.Men skadene var ganske store fordi,det var veldig flaks at front ruten holdt.Hadde den knust så hadde ikke jeg lagt ut noen tråd nå Fakta om bilen. Rieger gts styling 17" felger hvite Nye baklamper Speil med blinklys Fjernet alle emblemer og blink lys i skjermene foran Hvite instrumenter ++++ Motor før brann. Vass kam Lett svinghjul Powertekk luft filter ++ Jeg har demonter motoren og skal dreie ned stempler og skal ha mls pakning og arp bolter.Nye lager i veiv og råder,blokka,toppen skal syre dyppes og lakkes Skal satse på fin finish.Jeg skal bygge sammen motoren først også bygge manifolden etterpå.Jeg har sandblåst motor rommet men jeg gidder ikke å lakke før alt er tilpasset helt. Her er det litt bilder ifra da jeg pusset den opp.Dårlige bilder Sånn ble den tilslutt Dette er etter den brannt Dette er det som er gjort den siste tiden. Sandblåsing Sånn så det ut før blåsinga Litt forskjellige bilder Mere bilder og info kommer som det går fremover.jeg er lærling så det tar litt tid pga penger Men det går da fremover fordi.
R.E.H Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 æsj motorbrann:P ikke bra.. vet du hvordan brannen oppstod?men ser ut som et lovende prosjekt.. så sinnsykt strøken ut på det bildet da den var i orden! skal følge med på prosjektet ditt!=)
Per Christian Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 æsj motorbrann:P ikke bra.. vet du hvordan brannen oppstod?men ser ut som et lovende prosjekt.. så sinnsykt strøken ut på det bildet da den var i orden! skal følge med på prosjektet ditt!=) Jeg tror det var en bensin slange som sprakk. Det hjalp ikke med vann så det tyder på bensin.Ja den var strøken,Jeg håper dette blir bra
knopfler Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 enda ikke ferdig med bilen hehe.. Meg=bilforumet
Per Christian Skrevet November 19, 2006 Forfatter Skrevet November 19, 2006 enda ikke ferdig med bilen hehe.. Meg=bilforumet Haha nei ikke enda Har du fått noe spons ell
Per Christian Skrevet November 19, 2006 Forfatter Skrevet November 19, 2006 Sleng inn masse bilder underveis Det skal jeg gjøre
knopfler Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 enda ikke ferdig med bilen hehe.. Meg=bilforumet Haha nei ikke enda Har du fått noe spons ell om jeg har fått sponsing? har ikke vorre å sjekket enda. men det blir kanskje, skal til noen bedrifter jeg har jobbet på før. regner med att di fikser litt hvertfall. om jeg får 1000,- kr eller om jeg får 50000,- kr så er jeg fornøyd.
Tommy Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 Meget pen bil, å bra med ståpå villje her. Det eneste jeg ikke likte, var baklyktene, men det er min smak. Stå på.
Lien Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 At du er motivert til å starte på nytt med et slikt prosjekt står det respekt av!
B.E.E. Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Veldig kipt, etter å ha lagt ned så mye tid i bilen. Uansett imponert over viljen til å stå på. Lykke til videre med prosjektet.
Nino Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 enig med lien. ståpåvilje som det står stor respekt av! nydelig eksemplar av en e30 du har på gang der
Per Christian Skrevet November 20, 2006 Forfatter Skrevet November 20, 2006 Takker, stå på vilje er det mye av.Kan nesten ikke kaste den eller selge den som dele bil heller syns jeg.Bilen er jo rust fri og bra fra dørene og bakover.Det kommer en motor update snart.
Bemmwe Skrevet November 21, 2006 Skrevet November 21, 2006 Bra prosjekt du har der.. Nydeløige greier..
Rotty Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 ikke noe morro når det begynner brenne i bila Jeg blir litt motivert av motivasjonen din, lykke til med prosjekte ditt. var en meget fin E30 du hadde der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå