Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt bilen en del år nå ja. Mellom 4 og 6 tipper jeg. Begynner å få dårlig husk på mine gamle dager.... :roll:

Bilen er pen langt fra, men langt ifra pen. Greit å holde seg noen meter unna når man titter på den. :lol:

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har hatt bilen en del år nå ja. Mellom 4 og 6 tipper jeg. Begynner å få dårlig husk på mine gamle dager.... :roll:

Bilen er pen langt fra, men langt ifra pen. Greit å holde seg noen meter unna når man titter på den. :lol:

ok da må du ta en shine på den da hehe...

men du har ikke kjørt med crome felger og spinner(usikker på spinners)

Skrevet

Det er nok mer enn en liten shine som skal til :(

Tida strekker liksom ikke helt til, også har jeg ikke noe skikkelig sted å stå og skru.

Står på 18" crome nå. Men ikke noe spinners.

Skrevet
Det er nok mer enn en liten shine som skal til :(

Tida strekker liksom ikke helt til, også har jeg ikke noe skikkelig sted å stå og skru.

Står på 18" crome nå. Men ikke noe spinners.

ok skjønner... ja det er et problem den tiden.. men plass problemer her ikke jeg da heldigvis... :? ja men da har jeg sett den... møtt deg på veien..før min var ferdig..fikk lyst til og jobbe med bilen da når jeg så den :D hehehe

Skrevet

Du Pål; Nå må du se å få no' vinterhjul til den skranglekassa di! På tide at jeg får prøve den litt!! ;)

• 1 month later...
  • 1 year later...
Skrevet

selges til rett pris... skal ha 40k for hele prosjektet og alt av deler jeg har... pris diskuteres ikke! 8)

er bare og sende en mail eller ringe hvis du er intressert.. jeg er nesten ikke her lengre så er ikke noe vits og sende pm eller skrive her på tråden..

mail: spillmann4@hotmail.com

tlf:92846405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...