Ta2 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Har hatt bilen en del år nå ja. Mellom 4 og 6 tipper jeg. Begynner å få dårlig husk på mine gamle dager.... Bilen er pen langt fra, men langt ifra pen. Greit å holde seg noen meter unna når man titter på den.
Per Christian Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Har hatt bilen en del år nå ja. Mellom 4 og 6 tipper jeg. Begynner å få dårlig husk på mine gamle dager.... Bilen er pen langt fra, men langt ifra pen. Greit å holde seg noen meter unna når man titter på den. ok da må du ta en shine på den da hehe... men du har ikke kjørt med crome felger og spinner(usikker på spinners)
Ta2 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Det er nok mer enn en liten shine som skal til Tida strekker liksom ikke helt til, også har jeg ikke noe skikkelig sted å stå og skru. Står på 18" crome nå. Men ikke noe spinners.
Per Christian Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Det er nok mer enn en liten shine som skal til Tida strekker liksom ikke helt til, også har jeg ikke noe skikkelig sted å stå og skru. Står på 18" crome nå. Men ikke noe spinners. ok skjønner... ja det er et problem den tiden.. men plass problemer her ikke jeg da heldigvis... ja men da har jeg sett den... møtt deg på veien..før min var ferdig..fikk lyst til og jobbe med bilen da når jeg så den hehehe
MPålwer Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Ikke rart bilen var fin når du tok bilder i fetsund Blir bra detta her,stå på.
Ta2 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Du Pål; Nå må du se å få no' vinterhjul til den skranglekassa di! På tide at jeg får prøve den litt!!
Per Christian Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 haha joa... fetsund er stedet det ta2 eller hva det var hehe.... så deg i lillestrøm på lørdag... kjørte forbi meg i et kryss...
Ta2 Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Det kan nok hende det ja. Var gjennom der et par ganger.
Per Christian Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 selges til rett pris... skal ha 40k for hele prosjektet og alt av deler jeg har... pris diskuteres ikke! er bare og sende en mail eller ringe hvis du er intressert.. jeg er nesten ikke her lengre så er ikke noe vits og sende pm eller skrive her på tråden.. mail: spillmann4@hotmail.com tlf:92846405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå