Kjell Rune Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 selger disse for 3500+ frakt vist noen er int.. dekkene varer nok ikke så veldig lenge.. disse er ikke strøkne, men det sier vel seg selv utav prisen.. dette er orginale bmw felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TouringLars Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hva slags/hvor mye skader er det på de? Det er vel ikke kast i dem..? Kanskje interessert.. må evt. finne vinterdekk til 17" mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 nei jeg merker ingen ting når jeg kjører. kunn riper i kanten.. ikke kantkjørt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TouringLars Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Høres jo greit ut det.. Men dekkene er sånn at de må byttes med en gang, eller tåler de en sesong? ..og hvilken dimensjon er dekkene? Trenger jeg spacere og sånne ting? Må tenke lit.. pokker så dyrt med 17" vinterdekk! Er jo dessuten litt dust å bare kvitte seg med helt supre Kumho dekk som jeg har på 17" mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 de må nok ikke byttes med en gang.. men tror ikke de varer en senong vist du ikje kjører veldig veldig lite da. 235\40 og 255\35 er det vel som står på.. nei du trenger ikke spacere.. passer rett på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå