Gå til innhold

SOLGT - E36 Banebil - 558rwhp/635rwnm

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kule bilder!:) Men neste gang trur jeg du burde finne et annet sted å legge skiltet ditt forran. Ved en bråstop i sanda/murvegge vil Tormod få dette midt i trynet/hals :)

hehe, for at det skal flytte seg bakover i bilen må det evt. bli ved akkslerasjon eller pådrag da? :D

Men ja, vi dytta det godt nedi dashbordet for at det skulle sitte ordentlig fast! :D

hehe, forsåvidt sant det :P Men skjer mye inni en bil ved en solid kræsj f.eks av type Glomma papp/GS rundvelt etc :D

• 3 weeks later...
  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Wops, gikk visst litt for hardt for seg der ser det ut som. Hvor mye betalte du for nytt lokk fra GS?

hmm, rundt 6-700,- trur jeg. bare å gå på gsbildeler å se egentlig.

• 7 months later...
  • 3 months later...
Skrevet
På tide med litt oppdatering igjen, som dere ser så har jeg endel "rydding" av kabler igjen. Må bare få startet opp slik at jeg vet at alt funker! :lol:

Trykkrør, dumper, uttak til oljekjøler og termostat til olja:

68.jpg

69.jpg

70.jpg

Tenningsmodul, luftfilter og grenrør:

71.jpg

3x dobble coiler med plugg ledninger:

72.jpg

Front med oljekjøler og såvidt intercooler:

73.jpg

Hvor har du funnet det sandwich lokket på oljefilter konsollen??

• 4 months later...
Skrevet

Skjer mye med bilen om dagen, blir mer carbon på den.

Ny dump fra PPF er på vei, og jeg har nylig montert "shortshift" fra AKG Motorsport. Ekstremt liten vandring mellom gira.

1.jpg

Skrevet

Jeg har den Quick Shifter'n fra AKG også :) Trolig den grommeste short shiften til BMW på markedet (Som ikke koster 10 000kr).

Skrevet
Jeg har den Quick Shifter'n fra AKG også :) Trolig den grommeste short shiften til BMW på markedet (Som ikke koster 10 000kr).

Jeg har liksom ikke fått testa den enda, men virker veldig bra! Har du kjørt aktivt med den? Funker bra regner jeg med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...