mossel Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Nye planer for 09sesongen: * Precision SC62 turbo AR .81 (670hk) * Precision 1200cc dyser * Tial WG * Custom toppmontert grenrør i 316stål * Dobble innsugskammer * Fuel cell i bagajsen * 10mm innvendige teflon bensinslanger (pga. E85) * SX Performance bensinpumpe (følder til 1000hk) pluss filter Det blir ny bremsing når alt er klart, ser for meg rundt Mars/April hos AutoKvikk i Oslo. Og jeg håper den nye turboen skal få bein å gå på! Noen bilder:
Rayman Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Rått skal blir enda RÅERE ser jeg Utrolig rå bil og dette blir jo bare bedre og bedre Skal du lage grenrøre selv?
mossel Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Rått skal blir enda RÅERE ser jeg Utrolig rå bil og dette blir jo bare bedre og bedre Skal du lage grenrøre selv? Jeg har en bekjent som sveiser for meg, så blir mange timer i garasjen med planlegging fremover! Det er TRANGT å få rørene opp der! Men, som jeg alltid sier hadde det vært for lett hadde det ikke vært noe morro
Spinx Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Hvor mye har du tenkt og lade på med den nye turbo,n?
mossel Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Hvor mye har du tenkt og lade på med den nye turbo,n? Hadde ikke tenkt så veldig mye mer en 1,5bar. Men trur vi skal få dratt litt effekt ut av det.
Ullsokk Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Se her ja! Blir helt sjef detta. Må da klare 600 lett med det oppsettet her og E85 Må lade som en helt for å prøve å holde følge med det her jeg
mossel Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Henta pakke fra posten i dag, håper ikke jeg sliter jeg med trykk/flow på E85`n nå! Denne leverer 454l/time. -10AN inn ut på pumpe og filter som matcher resten av drivstroffsystemet!
gnmfr Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 skjedd noe her i det siste da... og hvor stor er Wgen din??
Halvor89 Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Jeg har ikke sansen for 4 dører. Men den her var jo drittrå
mossel Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 skjedd noe her i det siste da...og hvor stor er Wgen din?? Takk for tilbakemeldinger, leiter intenst om dagen etter en M50B25 innsugskam! Ellers jobber vi endel med grenrøret og tilpasser dette, det er såå ekstremt trengt på eksossiden i motorrommet! Tialen er 38mm stor.
E36Cab1 Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Hvor mangen liter er den bensintanken din på?
mossel Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Hvor mangen liter er den bensintanken din på? Ethanoltanken min er 10gallons, noe som tilsvarer ca 46liter!
turboxs Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 skjedd noe her i det siste da...og hvor stor er Wgen din?? Takk for tilbakemeldinger, leiter intenst om dagen etter en M50B25 innsugskam! Ellers jobber vi endel med grenrøret og tilpasser dette, det er såå ekstremt trengt på eksossiden i motorrommet! Tialen er 38mm stor. Skjønner kansje hvorfor jeg ikke tar på meg en slik jobb helt uten videre???? Det er mye jobb. Mål på hullet i den tialen din så ser du at den ikke er 38 selv om dem kaller den det. Tipper den er 35 eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå