mossel Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 skjedd noe her i det siste da...og hvor stor er Wgen din?? Takk for tilbakemeldinger, leiter intenst om dagen etter en M50B25 innsugskam! Ellers jobber vi endel med grenrøret og tilpasser dette, det er såå ekstremt trengt på eksossiden i motorrommet! Tialen er 38mm stor. Skjønner kansje hvorfor jeg ikke tar på meg en slik jobb helt uten videre???? Det er mye jobb. Mål på hullet i den tialen din så ser du at den ikke er 38 selv om dem kaller den det. Tipper den er 35 eller noe Jeg skjønner godt at du ikke tar på deg en sånn jobb direkte! Var jo derfor vi diskuterte dette over telefon Wastegaten blir iallefall solgt i alle verden tuning sjapper som 38mm, og har fått bekreftet fra gode kilder at den holder stabilt på ladetrykket opp til 600hk (selfølgelig avhengig av eksoshus) så da holder det for meg Hvordan går det med motoren din i år? Går du for MLS? Har du solgt de eibach stagene dine forresten?
mossel Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Starten på grenrøret tidlig i februar:
Ullsokk Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Se her ja! Det ser bra ut Gleder meg til å se det ferdig
BreitBau Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Syns den braketten til turboen så gampesvær ut..
mossel Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Syns den braketten til turboen så gampesvær ut.. en helt vanlig t4 kollektor
sladjan Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Hei, rå bil du har. Lurte på hva dimensjonen på felgene er, og inpress?
mossel Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Hei, rå bil du har. Lurte på hva dimensjonen på felgene er, og inpress? Ganske sikker på at alle 4x er 9x19, husker desverre ikke innpress. Ser at etter fjordåret har innerskjermene foran fått endel juling!
JonasD Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Ganske så grom e36 der der ja! Faktisk en av de fineste jeg har sett!
mossel Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Kom en ganske så flott eske i posten tidligere i uka: Precision 1200cc
Azeton Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hvorfor 2 innsugskammer? Hvorfor ikke bare få slipt om de orginale kammene du har?
mossel Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Hvorfor 2 innsugskammer? Hvorfor ikke bare få slipt om de orginale kammene du har? Godt spørsmål, har bare ikke hørt noen mange som har gjort det. Og de få som gjør det sier det koster nesten mer en ny kam? Men er det noen som vet om personer/verksteder som gjør dette på Østlandet? Kunne vært intressant å høre på pris!
Wendel Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Såvidt meg bekjent så bruker han en orginal 25% diffsperre som var levert med 325.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå