vetu03 Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Ser bra ut dette... Er veldig pent og ryddig det motorrommet ditt ja!! Ingen tvil... Stå på!
Rayman Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Ser bra ut Hvor fikk du tak i K-sport justerbare camber staget til bakstillinga?
mossel Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Ser bra ut Hvor fikk du tak i K-sport justerbare camber staget til bakstillinga? GS Bildeler, begynner å bli "endel" deler herfra http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 6&type=new
sh0rty^ Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Ser virkelig bra ut bjørn, du får det til Er du i garasjen denne uken eller? Tenkte å ta meg en tur opp. Forresten, ser for meg at Downpipe kan bli litt kranglete? Må vel til å fjerne litt av dempertårnet?
JonasD Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Oppdatering i helga, grenrøret er ikke helt ferdig enda men nærmer seg Får du plass til Downpipen her da?? Eller blir turboen montert under?
mossel Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Ser virkelig bra ut bjørn, du får det til Er du i garasjen denne uken eller? Tenkte å ta meg en tur opp.Forresten, ser for meg at Downpipe kan bli litt kranglete? Må vel til å fjerne litt av dempertårnet? Vi skal iallefall samles og ta en runde til helga, så da er det bare å stikke oppom. Skal ikke se bortifra det blir et par pils heller kjenner jeg oss rett Dempertårnet skal stå akkurat som det gjør, blir en liten vinkel på downpipen så sender vi den ned og bakover. Bare litt sveise kunst som skal til
mossel Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Får du plass til Downpipen her da?? Eller blir turboen montert under? Hele poenget med det nye grenrøret er å få turboen opp, og ja downpipen får vi på plass til. Må bruke endel varmebeskyttelse på karosseri (dempertårn og toppdeksel) men vi får det på plass
m20b25turbo Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 mossel, hvordan går det her? er stoor fan av bygget ditt! dette blir meget bra!
mossel Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Har skjedd mye her i det siste Først og fremst byttet ut datasprutet til Autronic SM4, og til MSD Dis-4HO tenningsboks og 6xMSD coiler. Dette er hovedsaklig fordi mitt gamle tenningssystem ikke ville være med på det jeg ville lade Jeg har vært ute å testet bilen litt nå, kjører for øyeblikket 1,5bar og bilen går bedre en noensinne. Gleder meg til å komme meg i benken igjen og prøve å se hvordan det går på 2bar
m20b25turbo Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 tenning fra øverste hylle der ja hvordan fungerer ny turboen, har den samme selv så lurer litt på hvordan den oppfører seg? hører den har bra spool up og liker høyt laddtrykk
mossel Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Hvilket sprut var det du hadde før? Hadde Haltech E6K tidligere. Det gjorde forsåvidt jobben det, men er litt gammeldags å mappe og kan ikke kjøre sekvensielle dyser på det.
mossel Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 tenning fra øverste hylle der ja hvordan fungerer ny turboen, har den samme selv så lurer litt på hvordan den oppfører seg? hører den har bra spool up og liker høyt laddtrykk Den er finfin den, jeg må mest sannsynlig fjerne noe lekkasjer i trykksystemet mitt. Skal gå over det nå i nær fremtid. Har akkurat nå ca 1bar på 4400, og fullt øs før 5000rpm. Med perfekt mapp og litt luking av lekkasjer håper jeg å få den slik at jeg har full øs på kanskje 4500:) Men jeg vil kalle denne en stor, liten turbo. Den leverer til mye effekt men krever mye ladetrykk
E36Cab1 Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Ja er endel år det sprutet etterhvert. Det kunne vel kun kjøres i batch modus antar eg,men vil ikkje Autronicen også gå over fra sekvensiell til batch over et visst turtall,iallefall i open loop?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå