Gå til innhold

SOLGT - E36 Banebil - 558rwhp/635rwnm

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja er endel år det sprutet etterhvert.

Det kunne vel kun kjøres i batch modus antar eg,men vil ikkje Autronicen også gå over fra sekvensiell til batch over et visst turtall,iallefall i open loop?

Usikker på akkurat hvordan det funker på høye turtall, men jeg trodde det var sekvensielt hele veien. Fungerer iallefall mye bedre, og jeg merker at bilen går mye mer rolig og behersket.

• Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja er endel år det sprutet etterhvert.

Det kunne vel kun kjøres i batch modus antar eg,men vil ikkje Autronicen også gå over fra sekvensiell til batch over et visst turtall,iallefall i open loop?

Usikker på akkurat hvordan det funker på høye turtall, men jeg trodde det var sekvensielt hele veien. Fungerer iallefall mye bedre, og jeg merker at bilen går mye mer rolig og behersket.

Endel standard systemer som er sekvensielle er dette kun på nedre register da nødvendigheten/muligheten for å opprettholde innsprøytninga sekvensielt faller bort på høyere turtall,derfor eg lurte.

• 2 weeks later...
Skrevet
uff, trist syn...

kunne gått mye verre, sånnt skjer når man har horn i panna.

bilen er på vei sammen igjen, jeg fikk såpass blod på tann og bilen funket ellers veldig bra så ikke lenge til jeg skal bort å kjøre igjen :D

Skal justere kammene (har altfor lite register nå), lade 0,5bar mer og få på noen sjikkelige dempere bak så skal jeg igang igjen!

Skal bremse igjen senere i Juli.

Skrevet

Hei

Ble liksom ikke til at vi fikk slått av en prat da men var borteom å så over bilen din på Powerdrift på fredag. Fin bil du har men motorrommet er jo noe helt for seg selv. Strøkent!

Ble det forrsten litt trangt til forhjulene? :)

Synd med kollisjonen!

Hilsen Trond

Skrevet
han sitter i sofaen ved siden av meg her ;)

Det som skjedde var vel det at han med s15 snurra foran mossel.

Ja, så du var fra området. :D

Synd men sånt skjer dessverre. Lærer litt av sånt også. Godt å høre at bilen er snart på stell igjen.

Må si den bilen er mye tøffere i virkeligheten, og ikke minst på bane. Grom lyd og går meget godt. :D Så at kjøringa kom seg bra ettervært også. Viktig å bare kjøre, kjøre og kjøre mere. :D

Skrevet
Hei

Ble liksom ikke til at vi fikk slått av en prat da men var borteom å så over bilen din på Powerdrift på fredag. Fin bil du har men motorrommet er jo noe helt for seg selv. Strøkent!

Ble det forrsten litt trangt til forhjulene? :)

Synd med kollisjonen!

Hilsen Trond

Hei.

Bare å komme bort å skravle da, det er alltid morro!

Ja, det blei rimelig trangt til forhjulene men hjalp seg veldig med litt valsing! :D

Greia er jo at slike ting kommer frem når man har bygd i et par år og drar bilen på bane for å få testet skikkelig første gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...