aUDUN` Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 heisann, må si du har et rått prosjekt.. Lurer på et par ting. Åssen har du tenkt å feste den eksterne wastegaten? Har lik eksosmanifold som deg og turbo uten intern wastegate så sliter vell med det samme som deg også da Har du tenkt på noen fester fra turbo og til blokk? har hørt rykter om at det er litt dårlig stål i den manifolden og at det fort kan knekke når det blir varmt om tyngden av turboen ligger å dabber takker på forhånd for svar
mossel Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 heisann, må si du har et rått prosjekt.. Lurer på et par ting. Åssen har du tenkt å feste den eksterne wastegaten? Har lik eksosmanifold som deg og turbo uten intern wastegate så sliter vell med det samme som deg også da Har du tenkt på noen fester fra turbo og til blokk? har hørt rykter om at det er litt dårlig stål i den manifolden og at det fort kan knekke når det blir varmt om tyngden av turboen ligger å dabber takker på forhånd for svar Hei, takk for tilbakemelding. Jeg sveiser inn den eksterne wastegaten i grenrøret, og vidre ned i eksosanlegget. Dette hjelper også for å forsterke grenrøret litt (får også støtte til eksosanlegget). Jeg skal legge ut noe bilder senere i dag.
mossel Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Dette er montert i dag og ser ut til å passe veldig bra. Var endel jobb med tilpassning selfølgelig. Grenrør og silikonslangen fra turbo er pakket inn grundig med varmebandasje som absorberer 1200grader.
Azeton Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Flott prosjekt og framgang! Håper jeg får motoren min opp og gå snart da jeg bare venter på noen deler:D
Rage-A Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Kult prosjekt. Lykke til! Håper ikke turboen din raser etter første draget, det er ofte dommen når man monterer på billig turbo som ikke er avbalansert, og produsert i kina :s
mossel Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Kult prosjekt. Lykke til!Håper ikke turboen din raser etter første draget, det er ofte dommen når man monterer på billig turbo som ikke er avbalansert, og produsert i kina :s hehe, nei håper ikke det, men turbo kan byttes, t3 flens og v-bandklemme går på et stort antall turboer fra forskjellige produsenter.
mossel Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 På tide med litt oppdatering igjen, som dere ser så har jeg endel "rydding" av kabler igjen. Må bare få startet opp slik at jeg vet at alt funker! Trykkrør, dumper, uttak til oljekjøler og termostat til olja: Tenningsmodul, luftfilter og grenrør: 3x dobble coiler med plugg ledninger: Front med oljekjøler og såvidt intercooler:
mossel Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Første oppstart i går kveld! Gikk helt utmerket. Bilen går godt og lyden fra den rustfrie eksosen er knallbra! Eneste som er noe å si på er en liten oljelekkasje fra der jeg festet oljetrykksgiveren (får dra den inn med gjengeteip eller finne en pakning i løpet av helga) og at den trekker litt falskluft fra dysene (skal bytte o-ringer/pakning på disse i kveld). Jeg skal prøve å få filmet litt i løpet av helga Blir nok en luftetur i begynnelsen av neste uke! Dette var virkelig en milepæl for meg så er veldig fornøyd nå!
sh0rty^ Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Ser kjempebra ut bjørnstjerne, kommer opp en tur i løpet av dagen, ringer deg senere.
mossel Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Noen bilder fra i dag. Ser at bilen trenger en seriøs "shine" og vask en dag.
Azeton Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Nei, du har gjort en seriøs god jobb der altså Bare få oppstart og litt lovlig kjøring på film;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå