Gå til innhold

ny bil i hus, men...

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

fikk en ny bil i hus på fredag, ein 520 diesel. meg og far hadde gleda oss sånn til head-up displayet og sjå korleis det fungerte, men me fant ingen head-up :shock: selger hadde bytta om på vores bestilling og ein anna sin. me fekk automat gir, mens h*n andre fekk head-up :lol: jaja, så lenge me fekk automat så går det greit 8) ¨

av utstyr kan dette nevnes :

- xenon lys

- sportseter

- dakotaskinn

- 17'' vinter felg

- ukjent sommer felg (då dette er ein overraskelse) :D

- utvida klima

- koppholdere

- PDC

- automat

- sportsratt

+++

(husker ikkje alt utstyr då me har vore i utlandet i helga, bilder kommer snart)

men, når det gjelder sportsetene, går det ikkje an å stramme in sidestøttene? har ein 1-serie med sportseter også, og der går det nemlig å stramme in dei sidestøttene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var fin bil, nei eg hadde ikkje tatt i mot bilen visste eg ikkje eg hadde fåt da som er lova med,betala so mykje penger å kun få halveis produkt då hadde eg vert vanskelig.

men lykke til med bilen ser fin ut den,å Husk: meld deg inn i www.bmwccn.no kjekk klubb. 8)

Nå koster vel automatgir en del mer enn HUD, så sålenge en ikke er innbitt motstander av tomatgir eller blodfæn av HUD så er vel ikke dette noe å lure på?

Auotomat er vel 20.000 dyrere(og værre blir det etter nyttår).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller ville hatt HUD og manuelt gir enn automat.

Da er jo saken grei.

Hadde nektet å motta en bil (eller et annet produkt for så vidt) som avviker fra det jeg har bestilt.

Så om du bestiller en 520i og forhandleren desverre greier å bestille en 523i fra fabrikk så vil du ikke ta i mot den for prisen av en 520i? (Satt veldig på spissen da ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, koselig kan det jo i og for seg være... men jeg kan da slippe 328'en ned i 50-60 uten å ha noe som helst plunder med å dra den opp igjen! og med multiratt er det eneste jeg trenger å gjøre å flytte iltt på finga! det er da vel så mye kos det, er det ikke!? og da har man jo manuellen, om det skulle friste!

men for all del det er en fryd å kjøre automat, men i mine øyne forblir det kjipt!

faktisk... det er deilig å ha når sauen bak deg parkerer med 10 cm klaring til rumpa di i en oppover bakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...