Gå til innhold

spylerproblemer *****LØST

Champ
 Share

Anbefalte innlegg

på frontruta virker begge spylerne som de skal , men på bakruta får jeg ikke en eneste dråpe, presser hendelen forover og hører spylerpumpa går , men det når aldri til bakruta mi !

noen som har hatt samme problem og har noen ide om hva som er feil ?

har tatt en binders og stukket inn i dysa, den virker åpen og fin , hva kan problemet være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke utforsket min E39 touring enda, da jeg har hatt den i en kort periode og nå står den å blir fikset opp :D Men jeg har ihvertfall ikke sett noen tank der det var på de gamle jeg hadde, men det er vel bare å sjekke, når du åpner hele døren bak og sjekke om det er påfylling av spylerveske der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sjekke om det er 2 pumper på tanken framme...viss det er vanskeleg å sjå er det berre å få nokon til å trykke fram hendelen og finne ut kor lyden frå pumpa kjem frå ;)

Viss du finn ut at den får spylarvæske framme kan du jo sjå om nivået blir mindre når du pumpar...viss det blir mindre har du nok ein lekkasje på vegen. Blir det ikkje mindre er det tett ein plass... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei sikringa kan ikke være gåen , for jeg kan høre pumpa går, og jeg har ikke sett noen egen tank bak eller noe slikt , kan heller ikke finne noen lekasje , men skal sjekke mere nøye til helga, ta den inn å teste og kan da bedre se etter flekker på gulv etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

instruksjonsboka! nei er du gal , man ser vel ikke i slike, det er jo nedverdigende :-)

skal sjekke i bagasjerommet senere i dag :-) sånn for å være sikker

Hehe, ta den med på do så ingen ser deg. Skulle finne sikringen til bakrute varmeren til min e-34. Var umulig å finne. Til slutt smugtittet jeg i boka...og der stod det at den ligger under baksetet! Alt er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...