rams Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Tenk å surre bort andres tid på denne måten uten selv ha tatt seg bryet ved å gjøre et minmum av undersøkelser *doh* På min E36 touring er det kun én beholder for spylervæske og den sitter foran i motorrommet. Denne beholderen er forsynt med to motorer som leverer spylervæske både til frontlykter, frontrute og bakrute.
Champ Skrevet November 22, 2006 Forfatter Skrevet November 22, 2006 har vel ikke kasta bort andres tid på noe som helst , sist jeg så var det frivillig å både lese og svare folk har jo kommet med mange gode forslag og det er jo litt av vitsen med et slikt forum Grunnen er at etter jeg kjøpte bilen min har jeg utforsket stort sett alle hulrom som finnes , og har ikke sett noe som helst lokk eller tank noen andre steder, samtidig hører jeg pumpa når jeg spyler , og lyden høres ut som den kommer, jeg er ganske så sikker på at alt opplegg er forran i bilen, og tenker da at mulig lekasje i slange som drar inn luft kan være et problem , men skal få sjekka det til helga.
Champ Skrevet November 25, 2006 Forfatter Skrevet November 25, 2006 ok, da er problemet løst det minka i tabnken når jegf spyla men veska kom aldri til bakruta, og det kom aldri ut av bilen , så det ville si at spylerveska havna en eller annen plass INNI bilen !!! jeg fant da den forsvunnede spylerveska i bagasjerommet ved venstre baklykt bak panelet der , skrudde av panalet og fant at skjøten på slangen var av , den er skjøtet rett ved baklykta, satte den på igjen og teipåa over skjøten med isoleringsteip så nå funker det!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå