Bimmerhansen Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 hei jeg var ute og lekte med bilen på glatta i går- men noen ganger da jeg fikk skikkelig hjulspin eller skiftet gir mens jeg spant smalt det i bakakslingen.. hvorfor? noe skade skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 gåen foring? sjekk foringen på selve huset til bakakslingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 vetafaen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 er det "farlig" for bilen å kjøre med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Viss du er så gla i bilen som du skal ha det til i signaturen din så bør du nok sjekke det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 hehe.. sant det,, men innbiller meg at det ikke er farlig.. for når jeg kjørte en lancer evolution 8 var det eksakt samme lyden der, og det var ikke feil sa eiern.. noen andre som opplever dette med sin bimmer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Traversforingene dine er leie,bytt de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 stor jobb? dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straight_six Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 hadde lignende lyd på e30en min, og da var det opplagringa til mellomakselen som var gåen og i tillegg så var det kraftig slark i diffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Skulle akkurat til å si opplagring jeg også, denne er ofte noe som går i glemmeboka. Jekk opp bilen og sjekk etter at alle skruer og bolter sitter fast. Traversoppheng, drivakselmuttere, diff oppheng og mellomakselopplagring. Se om denne er sprukket/revnet. Med traversforinger merker man også at bakenden "svaier" litt i høy fart og ved hard aks og nedbremsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Har samme på min E30, blir bare værre... Hos meg er det opphenget rundt foringen på kardanglokket som er gåen... blir montert nytt mandag, håper det gir seg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 begynte på jobben med traversforing bytte i går, kan se på linken min under her om hvor mye jobb, må nok belage deg på 2 dager under bilen (trenger ikke demontere så mye som jeg har gjordt, for jeg skal ta rust også) koselig jobb dette:P betalte 800 for travers foringer, men etterhvert som jeg demonterte fant jeg mer å mer som må tas:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå