icc Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Har lagt merke til at i det siste har det kommet en donke/rommle lyd bakfra når jeg har clutchen inne og ruller, eller at jeg bare "ruller" mens biln står i gir. Hvis dere skjønner Lurer på hva dette kan være? har mistanke om at det er no foringer elns som er gåen.. farn min sier han har hatt noen lignende på mersa, da var det traversforinga. biln min er en 320i -86mod (e30) Takk for alle svar/tips på forhånd
aloebiz.net Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 foringer eller muligens hjullager kanskje...?
HenrikE30+ Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Det er bare å sette igang en kronologisk feilsøking her... Clutch/girkasse? Mellomaksling (Hardykobling - midtlagring - diff)? Differensial? Drivakslinger? Hjullager? Er det mer tydelig når du svinger til en av sidene?
Christer Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 jeg vil nok tro det hørest ut som diffen din synger på siste vers... har knukket noen stykker selv, så kjenner igjen problemet. men du kan jo være heldig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå