Dr_S Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Hvis azzido setter på kromfelger, blir det buksevann!
Superbeetle Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Nei nei nei nei nei nei nei, ikke krom.... Er jo kult det, tror man kan kjøpe slike pakker med kromfelger, lexuslykter og alu-spoiler..
oddis Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Jo mer dere maser om at han skal droppe chromefelger, jo større sjanse er det for at han gjør akkurat det! Vet Azzido har chromenykker i bilene sine, skal man tro den forrige BMWn
B.E.E. Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Jo mer dere maser om at han skal droppe chromefelger, jo større sjanse er det for at han gjør akkurat det! Vet Azzido har chromenykker i bilene sine, skal man tro den forrige BMWn Ja, har hatt noen chrome og bling bling nykker på bilen opp gjennom tidene jeg også, så jeg er kanskje ikke rette person til å uttale meg. Men klok av skade (chromefeber, momo syken osv..) kan jeg ikke annet enn å advare andre www.grombil.com/Grombiler/Racing/BMW328/bmw328.html
Søreng Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Skjer det noe nytt her da? Lenge siden update nå
Azzido Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 Nei desverre skjer svært lite fortida.. stoppa opp litt... Men er vel på tide og få lakkert bakrute senkeren og E39 hekkspoilern samt få dette montert. Ellers så er det ikke noen planer med det første... pengene som skulle gå til bil gikk til en utenlandstur isteden gitt ;(
Azzido Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 Da er lappen i boks her Bestod akkurat 9 måneder etter at jeg mista den, så nå blir det søndagskjøring framover hehe
Smitt Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 får gi deg et par felgtips som vi har på jobben her da... Alle disse finnes i 8,5x18 9,5x18 og det samme i 19"
Azzido Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Mye bra felger der Ellers tok jeg en vask av bilen i dag og legger ved noen bilder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå