Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5500,- for Bilstein-sett med dempere og fjærer uten noe rabatt??

Er B10 et billigere alternativ enn sprint/sport? De havner jo gjerne på 7500,- med Eibach/H&R-fjærer.

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
5500,- for Bilstein-sett med dempere og fjærer uten noe rabatt??

Er B10 et billigere alternativ enn sprint/sport? De havner jo gjerne på 7500,- med Eibach/H&R-fjærer.

5500 uten rabatt ja... Ser ut som at det er ett billigere alternativ...

Skrevet

Interessant.. tidligere har det vært så store prisforskjeller mellom billigmerkene og Bilstein at det har vært vanskelig å rettferdiggjøre Bilstein overfor kontobeholdningen, men om forskjellene nå er så små, og B10 er bra, så blir det liten tvil neste gang. :)

Ellers; Gratulerer med ny bil!

Skrevet
Interessant.. tidligere har det vært så store prisforskjeller mellom billigmerkene og Bilstein at det har vært vanskelig å rettferdiggjøre Bilstein overfor kontobeholdningen, men om forskjellene nå er så små, og B10 er bra, så blir det liten tvil neste gang. :)

Ellers; Gratulerer med ny bil!

Jo takk ;)

Jeg kommer med status på understellet kontra annet jeg har hatt før om noen uker tenker jeg...

Skrevet
fått enda en pakka i posten i dag....

Så ut som en hyggelig pakke :D Hold oss oppdatert med bilder under instalasjon!

Bilsten sprint med H&R fjærer trenger ikke å være så dyrt, fikk en god pris på mitt med de "riktige" kontaktene :wink:

Skrevet
dette ser ut til å bli bra... Ikke noe overstyla jalla!! Cleant og pent! Ta masse bilder og hold oss oppdatert nå som du har fått bilen og skal til å skru :D

Ja jeg vil nok holde en litt mere clean stil enn visse fettere osv som vi har her til lands ;)

Ellers så starter jeg med understellet i kveld eller i morra så bilder kommer fortløpans.

Skrevet

Enda en pakke mottat i dag ;)

Spiller_og_kabler.sized.jpg

Og fikk montert det i kveld også.

Bilde av gamle spillern

gammel_spiller.sized.jpg

Og nye, Sony Giga Panel (1GB lagring i frontdekselet)

Ny_Spiller_Sony_Gigapanel.sized.jpg

Skrevet

Liten update i dag.

-Bytta pedaler

-Montert Shortshift

-Fiksa en defekt ledning til tåkelyset

-Starta på understellet

Forresten, satan og tungvint å bytte shortshift når man har bil på bukker og magemål litt over normalen ;)

Nye pedaler

pedaler.sized.jpg

Bilder av bilen

p_bukker_2.sized.jpg

p_bukker.sized.jpg

Bytta til shortshift.

shortshift_bytte.sized.jpg

Starta så smått på understellet foran, venter på noen fjærklemmer som kommer i løpet av helga.

p_bukker_3.sized.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...