Gunnar Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 5500,- for Bilstein-sett med dempere og fjærer uten noe rabatt?? Er B10 et billigere alternativ enn sprint/sport? De havner jo gjerne på 7500,- med Eibach/H&R-fjærer.
Azzido Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 5500,- for Bilstein-sett med dempere og fjærer uten noe rabatt??Er B10 et billigere alternativ enn sprint/sport? De havner jo gjerne på 7500,- med Eibach/H&R-fjærer. 5500 uten rabatt ja... Ser ut som at det er ett billigere alternativ...
Gunnar Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Interessant.. tidligere har det vært så store prisforskjeller mellom billigmerkene og Bilstein at det har vært vanskelig å rettferdiggjøre Bilstein overfor kontobeholdningen, men om forskjellene nå er så små, og B10 er bra, så blir det liten tvil neste gang. Ellers; Gratulerer med ny bil!
Azzido Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 Interessant.. tidligere har det vært så store prisforskjeller mellom billigmerkene og Bilstein at det har vært vanskelig å rettferdiggjøre Bilstein overfor kontobeholdningen, men om forskjellene nå er så små, og B10 er bra, så blir det liten tvil neste gang. Ellers; Gratulerer med ny bil! Jo takk Jeg kommer med status på understellet kontra annet jeg har hatt før om noen uker tenker jeg...
mossel Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=34423 Dette må vel være intressant?
Azzido Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=34423Dette må vel være intressant? Absolut, men så var det det å klare å hoste opp pengene på kort tid
pocket Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 fått enda en pakka i posten i dag.... Så ut som en hyggelig pakke Hold oss oppdatert med bilder under instalasjon! Bilsten sprint med H&R fjærer trenger ikke å være så dyrt, fikk en god pris på mitt med de "riktige" kontaktene
Azzido Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 Bilder vil komme fortløpende når noe skjer
Ellingsen B. Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Fine pakker du får her Er shortskiften også fra Motortechnik?
Azzido Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 Fine pakker du får her Er shortskiften også fra Motortechnik? Stemmer, den er ifra de den også...
Azzido Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 Da er bilen henta, Bilder kommer i morra Bare å starte å skru nå
Søreng Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 dette ser ut til å bli bra... Ikke noe overstyla jalla!! Cleant og pent! Ta masse bilder og hold oss oppdatert nå som du har fått bilen og skal til å skru
Azzido Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 dette ser ut til å bli bra... Ikke noe overstyla jalla!! Cleant og pent! Ta masse bilder og hold oss oppdatert nå som du har fått bilen og skal til å skru Ja jeg vil nok holde en litt mere clean stil enn visse fettere osv som vi har her til lands Ellers så starter jeg med understellet i kveld eller i morra så bilder kommer fortløpans.
Azzido Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 Enda en pakke mottat i dag Og fikk montert det i kveld også. Bilde av gamle spillern Og nye, Sony Giga Panel (1GB lagring i frontdekselet)
Azzido Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Skrevet Desember 2, 2006 Liten update i dag. -Bytta pedaler -Montert Shortshift -Fiksa en defekt ledning til tåkelyset -Starta på understellet Forresten, satan og tungvint å bytte shortshift når man har bil på bukker og magemål litt over normalen Nye pedaler Bilder av bilen Bytta til shortshift. Starta så smått på understellet foran, venter på noen fjærklemmer som kommer i løpet av helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå