Bimmerlars Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Noen som har bilder av E30'er med angle eyes? Er det billig med 3600,- for to komplette angle eyes lykter?(OS bildeler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 direkte billig er det da ikke, men slik ser de ihvertfall ut(eller ikke ut) på e30. Etter å ha lest litt på forumet her skal det vistnok være endel mandagsmodeller av disse lyktene. jeg har ingen problemer med mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Jeg fikk en sett med mandagslykter.. Det ene glasset sprakk dagen etter montering, og de fleste diodene røk etter noen mnd. Mine var In-Pro fra Schmiedmann. Har nå byttet til originale igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 koster halvparten på koed.dk. Mulig det er noen kr og spare, om du trenger noen andre deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Ingen tvil om at jeg skal bestille. Regner med at Deamon eyes er angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Er 99% sikker på at dette er Demoneyes fra koed.dk. Så da vet du hvordan de ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Min med lyktene fra koed. Er ikke så bra kvalitet på desse lyktene her, som bl.a ringene i kjørelysa blir svekket over tid og man må vere veldig snild når man skal justere lysa så ikke pinnene knekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Min med lyktene fra koed. Er ikke så bra kvalitet på desse lyktene her, som bl.a ringene i kjørelysa blir svekket over tid og man må vere veldig snild når man skal justere lysa så ikke pinnene knekker. Hmm.. Er jo ikke interessert i å kjøpe noe dritt. Er de fra OS bildeler bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Min med lyktene fra koed. Er ikke så bra kvalitet på desse lyktene her, som bl.a ringene i kjørelysa blir svekket over tid og man må vere veldig snild når man skal justere lysa så ikke pinnene knekker. Dette kan jeg skrive under på. 8-9 av pærene gikk i stykker etter ett halvt år. Og flere av pinnene knakk ved justering . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Jeg går ut ifra at OS sine også er InPro lykter.. da er det jo samme greia. Men på koed er lyktene veesentlig billigere da. Jeg vurderer å bytte til orginale DE lykter igjen i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjabba Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 noen som vet va det billigste man kan få me xenon er? å hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Billigste er nok lykter fra KOED og xenon sett fra bimmers.no . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjabba Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Takk. Er xenon sette fra bimmers brukelig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Mer enn brukelig. Har selv TO sett på min Touring. Nærlys: H1 6000K, montert i Sep. 2005. Fjernlys: H1 4500K, montert i Des. 2006. Fungerer utmerket . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Synes at Sorte DE lykter ser bedre ut + folk rapporterer om crap kvalitet på det som er tilgjengelig av angel eyes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå