Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

direkte billig er det da ikke, men slik ser de ihvertfall ut(eller ikke ut) på e30.

engelen_001.jpg

engelen_004.jpg

Etter å ha lest litt på forumet her skal det vistnok være endel mandagsmodeller av disse lyktene. jeg har ingen problemer med mine.

Skrevet

BMW.jpg

Jeg fikk en sett med mandagslykter.. Det ene glasset sprakk dagen etter montering, og de fleste diodene røk etter noen mnd. Mine var In-Pro fra Schmiedmann. Har nå byttet til originale igjen..

Skrevet

bimma2.jpg

Min med lyktene fra koed. Er ikke så bra kvalitet på desse lyktene her, som bl.a ringene i kjørelysa blir svekket over tid og man må vere veldig snild når man skal justere lysa så ikke pinnene knekker.

Skrevet
bimma2.jpg

Min med lyktene fra koed. Er ikke så bra kvalitet på desse lyktene her, som bl.a ringene i kjørelysa blir svekket over tid og man må vere veldig snild når man skal justere lysa så ikke pinnene knekker.

Hmm.. Er jo ikke interessert i å kjøpe noe dritt. Er de fra OS bildeler bedre?

Skrevet

Dette kan jeg skrive under på. 8-9 av pærene gikk i stykker etter ett halvt år. Og flere av pinnene knakk ved justering :? .

Skrevet

Jeg går ut ifra at OS sine også er InPro lykter.. da er det jo samme greia. Men på koed er lyktene veesentlig billigere da. Jeg vurderer å bytte til orginale DE lykter igjen i vinter

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...