-Martin- Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Heisann! Driver å lurer veldig på å kjøpe effektanlegg til Min E36 320i. Tenkte jeg skulle høre om noen på forumet her har filmer eller lydklipp av dette. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Jeg har det. Kan sende deg video per mms. Send med nummeret ditt på PM:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Har supersprint på bilen min, anbefales på det varmeste, verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 mye gav du for det? Vurderer dette meget sterkt nå =) er ganske fin lyd i bilen alerede, så jeg håper det blir en del mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Skal du ha noe unikt som ikke alle andre har som er gromt så ville jeg gått for Eisenmann anlegg... hadde selv dette på en 325i e36 jeg hadde... Blei skikkelig kvass rekke 6 lyd isteden for brumminga som de andre anlegga har lett for å lage. Syntes jeg kan huske at jeg ga ca 7500 for catback ferdig montert. 2.5" ifra cat og 2x82mm stusser bak. legger ved ett filmklipp og bilde. http://www.azzido.no/downloads/Filmer/eisenmann.AVI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Satan for en lyd... Kvass 6'er lyd er akkurat det jeg er ute etter, brumminga er fin den og men er ikke like sporty. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 sinnsykt sexy lyd på det anlegget der! herlig! må visst investere i litt lyd sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Anbefaler også eisenmann som Azzido over her.. Fra 328n jeg hadde tidligere.. http://s132.photobucket.com/albums/q5/EllingsenInvest/?action=view¤t=drag.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 jeg lagde meg enkelt og greit bare en bakpotte.. grei nok lyd forsåvidt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Aj aj aj! Rå lyd av det klippet christer presenterte! Jeg har Scorpion effektanlegg på min E36 320, å det synger flott. Nå når jeg har kjørt bilen noen mil med eksosanlegget på, så synst jeg at det har blitt mer bunndrag i motoren, men mistet litt av den råeste snerte på 6000rpm. Jeg har faktisk ikke hørt lyden av bilen min utenfra, så det ser ut til at dama må ut i regnet å filme meg litt:) Det kan vi ordne vet du Et lite klipp filmet med mobilkamera. Elendig bilde, men lyden er G+. Skal som sagt prøve å få filmet det her, vil legge det ut på MySpace også http://videos.streetfire.net/video/333d1952-eaca-4db3-bbf5-98820062c162.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 fin lyd i den der... har ikke turt å teste bilen min på 6000rpm enda, så det råeste snerte har jeg ikke merket noe til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris32 Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Her er en film av min 320! Har remus bakpotte. http://www.metacafe.com/watch/314244/bmw_320_e36/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå