B.M-Tech Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Hei! er det noen hær i forumet som har erfaring med betilinger fra www.wallothnesch.com? Tar det lang tid for delene kommer? Er det mye gebyrer, frakt og moms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Har kun en bestilling fra W&N foreløbig - og det fungerte utmerket; jeg mailet bestillingen og fikk ordrebekreftelsen etter en time Varene var på døra etter en uke; regner med de lå på posten til tolldeklarering i 3-4 dager. Husker ikke hva frakta var, men det totalt sett kom jeg på halvpris i forhold til norske priser. Det er kun norsk moms og frakt som kommer i tillegg til export-prisen fra W&N. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Tenkte jeg skulle sende avgårde en bestillings liste, men det va da et satans tungvint system for å bestille deler dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Tungvint? Jeg syns det funket greit - men så liker jeg å bla i delekataloger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 er ikke e30 der? isåffal hva heter den der? ser ikke noe?:Shmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Har kun den nedlastede katalogen! synest det er tungvint å først sitte å bla seg gjennom delekatalogen, så må man bla seg gjennom prislisten, for så å fylle ut en bestillings liste som tilslutt må underskrives å sendes Hvorfor ikke gjøre det som KOED har gjort det der man legger alt i handlekurven Grunnen til at du ikke finner E30 der er at de har spesialisert seg på oldtimers. Tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Har kun katalogen på PC'n, men synes det funket greit likevel - prisene står jo i delenummer-rekkefølge.. W&N har kun Ersatzteile für klassische BMW Automobile, så e30'n er for ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå