Gå til innhold

Spørsmål vedrørende kondensator


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har montert en kondensator til anlegget.. Etter dette har jeg vert å dillet litt med spilleren og sånn.. Etter dette viste kondensatoren ca 11.2 volt ca.. De siste to dagene har jeg sett at kondensatoren har stått å lyst en del og volten har gått ned.. Har ikke rukket å kjøre noe med bilen etter jeg hold på å dillet med spilleren.. Ca 4-5 dager siden.. Nå når jeg kom til bilen i kveld og skulle kjøre var det helt dødt.. Så på kondensatoren at det var 9.4 volt.. I det jeg vridde om nøkkelen i døren å lyset gikk på gikk strømmen ned til 9.0 volt.. Og vinduet på førersiden gikk ned.. Det var jo ikke sjangs i havet til å få opp vinduet siden der ikke var antydning til strøm igjen...

Det jeg lurer på er om noen vet hva årsaken til at kondensatoren står å trekker strøm hele veien??! Kan det være at den ikke fikk ladet seg skikkelig før jeg parkerte sist gang og har nå brukt opp det som var øv strøm på å prøve å lade seg opp igjen.. Nå står den bare å lyser på 9.5 volt hele veien siden det ikke er mer strøm igjen..

Noen som har noen ide/vert borti samme problem?

Har ikke hatt tid til å bruke startkabler til å lade opp igjen å sett om det ble bra ennå..

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å sette i et biltema batteri nå midlertidig intill jeg får et skikkelig... Har også hørt at disse gelebatteriene skal være bra greier.. Hva koster noe sånn?

Er ikke helt sikker ,men tror de batteriene ligger på rungt 2000,- men det er sånn ca tipping...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har ikke fått kablene til høytalerene ennå, så jeg har ikke satt i høytalerene ennå... Derfor har jeg ikke på forsterkeren.. Men kondernsatoren er koblet på allerede, har bare ikke satt på remoten på forsterkeren siden jeg ikke trenger den ennå :)

Men skal koble vekk kondensatoren ja for å skjekke, dersom ikke det hjelper kobler jeg fra spilleren... Regner med det er en av de to, siden dette ikke skjedde før jeg satt i disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...