Ellingsen B. Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Man får vel ikke kjøpt org CSL luke hvis man ikke har CSL også? Mins jeg hørte noe om dette.. Jeg tipper det er en par lapper i frakt på et slikt. De veier vel ikke mer enn 8-10kg
JE Motorsport Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Man får vel ikke kjøpt org CSL luke hvis man ikke har CSL også? Mins jeg hørte noe om dette.. Det er korrekt, som tidligere nevt i tråden må det dokumenteres med vognkort/ch.nr + at dersom bakluken skal byttes ut på en original M3 CSL så må bakluken avbildes slik at BMW kan se skaden på den
JE Motorsport Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Prisen ser foresten bra ut synes jeg. Spoileren bak er kanskje ikke min favoritt, men er det en Club Sport skal den selvfølgelig sitte der Er jo litt av det som gjør at den skiller seg fra mengden og slike biler skal være originale i utseendet etter min bok
R Andersen Skrevet November 23, 2006 Skrevet November 23, 2006 dersom bakluken skal byttes ut på en original M3 CSL så må bakluken avbildes slik at BMW kan se skaden på den Akkurat det der tror jeg ikke stemmer helt, da jeg vet om noen som har bestillt orginale bakluker uten å vise noe bilde. De har bare "lånt" chassinr til en CSL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå