Garasjesalg Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hvor bruker dere og ha wastegaten på turbo e30`er? Slik som jeg har forstått det så skal wastegaten stå etter manifold og før turbo..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 I manifold før turbo ja,den skal slippe ut eksos så den kommer mindre i eksosturbinen på turbo=mindre ladetrykk. Dette er ved ekstern WG. Er det intern så står den også før turbinen men i selve turboen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Ja vet hvordan den fungerer. Men på bilder som jeg har sett fra andre e30 turboer, så er turboen montert rett på manifolden, altså intern wg. Men de som har ekstern wg, hvordan gjør de det? noen som har bilder eller lignende av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 turbo monterer du jo rett på manifoil uansett. har du ekstern wg så må det lages du uttak for dette i manifoil før turbo. eksosen ut av wg kjører du i dp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Med andre ord er kimmit sitt grenrør ubrukelig. Gidder ikke og kjøpe grenrør for mange lapper og begynne og skjære og sveise i det.. Noen som vet om et grenrør med uttak til wg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 at kimmit sitt er ubrukelig er vel absolutt ikke fakta. er ikke sikker på hvordan det ser ut men skjønner på deg at det ikke har uttak for wg noe de sikkert kan ordne for deg. hvis ikke fungerer det jo bra med intern og. er du ute etter andre leverandører er det mange å velge i. de som har grenrør til m20 har gjerne med intern og ekstern wg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Nei muligens ikke ubrukelig, men som sagt, lite lyst i og kjøpe grenrør, og så deretter skjære og sveise på det.. Har sendt mail til de om de har grenrør med uttak for wastegate.. får se om de har eller kan lage et da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Kjør med intern w/g da. Om det ikke er noe ekstrem-prosjekt så fungerer det brillefint med intern w/g. Hvorfor vil du ha ekstern? Jeg skal kjøre med intern w/g på mine turboer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Skal hente turbo uten intern wg i helga + en ekstern 40mm wg, derfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå