Arimanni Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Har faktisk tenkt på å ta ambulanse fag, ikkje for å for sjå sånt, men for å kunne hjelpe mennesker som trenger det. Har ei vennine som tok ambulansefaget, og ho seie at det til tider kan vere hardt, men er mange gleder med det også. Føle liksom at eg hadde fått igjen meir av å vert i eit sånt yrke enn f.eks sitte på kontor! Har veldig stor respekt for ambulansefolk, brannvesen og politi (greit nok at politiet kan vere pain in the ass - men ofte fortjener me det også!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 takler fint å se sånnt på pc/tv,men i virkeligheten får jeg noia av blod.nasty nok å se på et papercut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Surt når sånt skjer, men det er dessverre sånt som skjer! Ekje so mykje me kan gjera med det i ettertid, men det er klart at bildene gir ei preventiv virkning. Bmw 323i nevnte om at det var eit kvinnfolk bak rattet, men eg trur ikkje det er det som grunnen altså. Det ligger vel heller i det at sjåføren kun var 18, fersk sjåfør og ikkje så mykje erfaring... Kven veit, kanskje det var på grunn av ein sånn idiot som deg som kanskje forårsaka ulykka indirekte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Har veldig stor respekt for ambulansefolk, brannvesen og politi (greit nok at politiet kan vere pain in the ass - men ofte fortjener me det også!) Helt enig i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå