Aroid Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 husk på at klima pumpa står på vift/dynamo reimen. den varierer etter turtallet på motoren. da ville du få en varisjon på luften som kommer inn i bilen. uansett om det er varm luft siden elektroniken styrer alt i lag.
ole anders Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 jeg sleit med dette da jeg byttet motor i min e-39 da var det luft som stoppet for at vannet sirkulerte . Det blåste ikke varmt før ca 2000 omd
Eide Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Har du sjekka at det er nok vatn på motoren? For lavt niva(evt luft) kan føra til mangel på vatn i varme app. og av den grunn lite varme effekt...
? Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 lenger siden du har hatt klima servic på bilen din?det er mange bil typer blir varmeapperatet veldi dårlig vist man ikke ha servic på kliman. Det kan fikses med å ta en servic på det. koster vell rundt 1000-1500 så vitt jeg husker. når man gir faen i service på a/c så vil jo gassen sige ut, og da vil ikke a/c kompressoren starte pga for lavt trykk på systemet...
rinlei Skrevet Januar 2, 2007 Skrevet Januar 2, 2007 Jeg har omtrent samme problemet på min e36. Jeg har nylig byttet klima-radiatoren, klimakontoll-enheten og termostaten/termostathuset. Bilen holder nå temperaturen med pilen rett opp uansett turtall eller hastighet, men temperaturen i bilen svinger. Etter å ha kjørt en stund og får opp temperaturen i bilen sakker den ned på viften og skrur ned temperaturen, deretter blir det rimelig kaldt. For å få den til å blåse vamluft igjen må jeg skru dem opp til ca 28 grader, da blir det skikkelig varmt, skrur den ned igjen til 20 og den holder temperaturen en stund så blir det kaldt igjen. Noen som har noen tips til hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå