Gå til innhold

Bmw e36 coupe Angel eyes+Xenon!

bmw328ci
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg monterte tidligere i dag ett av de to kingwood 6000k xenon-kitene jeg kjøpte her på forumet. Fantastisk lys, og utrolig enkelt å montere. Ble rett og slett litt imponert. Gleder meg til å montere på E-36en i morgen å prøve på den også. Blir også spennende å prøve ut over tid. Rett og slett en utrolig forskjell, og en enorm forbedring fra halogen.

Jeg er veldig glad for at dere er fornøyde! :)

Selv er jeg kjempefornøyd, og hadde aldri solgt de om jeg ikke var det, men en vet jo aldri hva andre venter seg. Positive tilbakemeldinger er flott! (men om noen av dere er misfornøyde vil jeg gjerne høre det også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hvordan er det å bytte tilbake til vanlige halogenpærer etter install?

Vist "onkel" skulle klage:P

Ballastene kan bare henge, så da er det bare å dra av pluggene og ta ut pæra, som med en vanlig pære, og putte i halogenpære igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en fare for at det kan spre seg for mye og blende litt om du ikke har linselykter.. men hadde ikke E36 det i '96?

Du vil se det om du slår på både nær og fjernlys samtidig.. fjernlysene pleier sjelden ha linser, og lyset fyller derfor på en måte hele reflektoren, mens linselykter har en konsentrert stråle midt i.

Uansett er jeg åpen for at noen med originale lykter på E36/E46 kommer hit og tester et sett i lag med meg, så kan vi få sett hvordan det blir. Vet det er mange som lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med lyset dersom du setter det i orginale lykter, blir lyset veldig spredt, og blendene?

Jeg har nettop satt inn i mine lykter som ikke er prosjektor-lykter. Jeg har vært å stilt de inn og det er kun 1 bil som har blinket med lysene "i retur" på de dagene jeg har hatt det montert. Dette var da på en bekkmørk vei, så da er vel egentlig alle xenon lys sterke å møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...