ChrZZ Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 http://www.bimmers.no/statisk.php?id=webshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Blir vell pent uten angeleyes også? Penest med angeleyes, men her ser du hvordan det ble når jeg monterte på min uten angel: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33980&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Takker pocket, så ikke så aller verst ut! tror det må bestillest ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 hvor kjøpte dere det settet?er det en link inne på forumet her en plass?? Denne i toppen av siden ga deg ingen hint eller? Det er bare å bestille på Webshopen. Har noen sett igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Jeg monterte tidligere i dag ett av de to kingwood 6000k xenon-kitene jeg kjøpte her på forumet. Fantastisk lys, og utrolig enkelt å montere. Ble rett og slett litt imponert. Gleder meg til å montere på E-36en i morgen å prøve på den også. Blir også spennende å prøve ut over tid. Rett og slett en utrolig forskjell, og en enorm forbedring fra halogen. Jeg er veldig glad for at dere er fornøyde! Selv er jeg kjempefornøyd, og hadde aldri solgt de om jeg ikke var det, men en vet jo aldri hva andre venter seg. Positive tilbakemeldinger er flott! (men om noen av dere er misfornøyde vil jeg gjerne høre det også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvordan er det å bytte tilbake til vanlige halogenpærer etter install? Vist "onkel" skulle klage:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardm Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 har selv også. kjøpte til grøfteysene også.. jævli kult! pluss at eg monterte blå diode pærer i angel eyes`n. mangler berre til fjernlys no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Hvordan er det å bytte tilbake til vanlige halogenpærer etter install?Vist "onkel" skulle klage:P Ballastene kan bare henge, så da er det bare å dra av pluggene og ta ut pæra, som med en vanlig pære, og putte i halogenpære igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Hvordan er det med lyset dersom du setter det i orginale lykter, blir lyset veldig spredt, og blendene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Det er nok en fare for at det kan spre seg for mye og blende litt om du ikke har linselykter.. men hadde ikke E36 det i '96? Du vil se det om du slår på både nær og fjernlys samtidig.. fjernlysene pleier sjelden ha linser, og lyset fyller derfor på en måte hele reflektoren, mens linselykter har en konsentrert stråle midt i. Uansett er jeg åpen for at noen med originale lykter på E36/E46 kommer hit og tester et sett i lag med meg, så kan vi få sett hvordan det blir. Vet det er mange som lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hvordan er det med lyset dersom du setter det i orginale lykter, blir lyset veldig spredt, og blendene? Jeg har nettop satt inn i mine lykter som ikke er prosjektor-lykter. Jeg har vært å stilt de inn og det er kun 1 bil som har blinket med lysene "i retur" på de dagene jeg har hatt det montert. Dette var da på en bekkmørk vei, så da er vel egentlig alle xenon lys sterke å møte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er nok en fare for at det kan spre seg for mye og blende litt om du ikke har linselykter.. men hadde ikke E36 det i '96? T.o.m. min 318 fra 91 har linselykter originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 T.o.m. min 318 fra 91 har linselykter originalt. Saken er den at BMW sluttet med linselykter (så sant bilen ikke har xenon) etter å hatt det på bl.a E30, E32, E34 og E36. De siste modellene av E36 hadde ikke linselykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Stemmer, så spørsmålet er altså da, hadde de slutta med det i '96, eller var det enda senere modeller? Uansett bør hver enkelt sjekke det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 har selv også. kjøpte til grøfteysene også.. jævli kult! pluss at eg monterte blå diode pærer i angel eyes`n. mangler berre til fjernlys no! Hvilke angel eyes har du?? hvor fikk du kjøpt blå dioder til de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå