Tumaz Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 http://img247.imageshack.us/my.php?imag ... 332mt1.jpg Ligner veldig på m-rattet gs selger for 2800, bortsett fra manglende m-logo. ikke airbag. Brukt i ca 1 mnd. som nytt. selges nå for 1000,- det haster ganske mye med å få solgt rattet, så det er bare å gi bud! Setetrekkene er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Skreddersydd HTS interiør er jævli bra... HTS har meget god kvalitet på sakene sine, så 1500kroner er superbillig dersom det er strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Jeg vet det er veldig billig, og jeg taper masse penger på å selge det så billig, men når man ikke har penger til forsikring så blir det bare sånn hehe trekket er kun montert på 1 gang, ble brukt i 1 dag. tok det av pga jeg fikk tak i nyere stoler superbillig. så trekkene er meget strøkne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 send meg en PM med nummeret ditt....er en her på jobben som er veldig intressert!§ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ny pris på rattet er 1000 Kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå